بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33928
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 مهر 95 1:40 ب.ظ

از ظهر امروز ؛

پتروشیمی پردیس مجدداً وارد اعتصاب غذا شد/تکذیب توافق پرسنل پتروشیمی پردیس با مدیرعامل

ثلاث – خبری در برخی رسانه ها منتشر شده مبنی بر توافق کارگران پتروشیمی پردیس با مدیر عامل این شرکت که پیگیری ها از نماینده معترضین نشان از آن دارد که تاکنون هیچ توافقی بین کارکنان و مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس صورت نگرفته است.

خبری در برخی رسانه ها منتشر شده مبنی بر توافق کارگران پتروشیمی پردیس با مدیر عامل این شرکت که پیگیری ها از نماینده معترضین نشان از آن دارد که تاکنون هیچ توافقی بین کارکنان و مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس صورت نگرفته است.
۲ماه پیش بود که پرسنل پتروشیمی پردیس در پی طرحی از سوی مدیر عامل این شرکت که می توانست شیرازه زندگی آن ها را از هم جدا کند دست به اعتصابات گسترده زده بودند .

 بر طبق این گزارش مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس همچنان به وعده هایی که حدود ۲ ماه پیش به پرسنل داده بی توجه است.

یکی دیگر از پرسنل معترض در پتروشیمی پردیس در این خصوص گفت: بعد از اولین اعتصاب غذا در پتروشیمی پردیس مدیر عامل پتروشیمی قول داد که با پرسنل به توافق برسد ولی متاسفانه با افتادن آب از آسیاب ایشان باز هم بر مواضع قبلی خود اصرار می ورزد و این امر باعث رنجش خاطر پرسنل شده و اعتصاب غذا را از امروز ظهر برای بار دوم در شرکت رقم زده است.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود:قرار بر این بود که از ابتدای مهرماه شیفت های کاری از (۱۴ روز کار و ۷ روز مرخصی) به ( ۷ روز کار و ۷ روز مرخصی) تبدیل شود و همچنین افزایش حقوق و افزایش خدمات رفاهی نیز جزء این وعده ها بود.

به نظر می رسد استفاده از ترفند تهدید و فشار و پشت پا زدن به وعده هایی که از سوی مجموعه مدیریتی و مدیر عامل پتروشیمی پردیس به پرسنل داده شده بود تنها فضای بی اعتمادی را در شرکت بوجود خواهد آورد و این امر در نهایت به ضرر مجموعه به پایان خواهد رسید و شایسته است متولیان امر در این خصوص تصمیم سنجیده تری اتخاذ نمایند.

پتروشیمی پردیس واقع در عسلویه و در سه فاز در حال اجراست

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن