بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33942
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 مهر 95 9:53 ب.ظ

پیش‌‌بینی «حافظ اسد» دربارۀ ایران

رئیس پارلمان سوریه در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی، از پاسخ “حافظ اسد” رئیس جمهور سابق کشورش به سؤالی دربارۀ دلیل کمک به ایران در جریان جنگ تحمیلی پرده برداشت.

به گزارش ثلاث به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “هدیه خلف عباس” روز دوشنبه گفت: حافظ اسد رئیس جمهور فقید سوریه گویا در آن زمان آینده را پیش بینی کرده و در پاسخ به سؤالی گفته بود “ما امروز مانند برادر در کنار آنها (ایرانی‌ها) ایستاده‌ایم و با همه امکانات از آنان پشتیبانی می‌کنیم؛ روزی می‌رسد که آنها تنها کسانی خواهند بود که در کنار ما خواهند ایستاد؛ و دوستان، ما را تنها خواهند گذاشت.”

 

رئیس پارلمان سوریه افزود: این موضوع اکنون در بحران سوریه ثابت شده است.

 
وی با اشاره به دست کشیدن اعراب از حمایت از سوریه در بحران کنونی، تأکید کرد که اگر حمایت ایران از سوریه نبود، دولت و ملت این کشور توان پایداری و استقامت نداشتند.

 
وی افزود: هیچکدام از دوستان عرب در کنار سوریه نأیستادند و از این کشور حمایت نکردند؛ ما امروز از آنان می‌خواهیم از اقدامات شرارت‌آمیز خود علیه سوریه دست بکشند.

 
هدیه خلف عباس ادامه داد: منظور من از دوستانی که می‌خواهیم از شرارت‌هایشان علیه سوریه دست بکشند، کشورهای عربستان، قطر و ترکیه هستند.

 
رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: هر زمان که علیه تروریسم به یک پیروزی دست یابیم، آن پیروزی برای کل دنیا است.

 
وی تأکید کرد که آمریکا شریک تروریسم در سوریه است و از آن به صورت علنی حمایت می کند، و حملۀ هوایی این کشور به مواضع ارتش سوریه، بهترین مدرک و دلیل برای این موضوع می‌باشد.

 
وی با تأکید بر پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در همه استانها و به ویژه حلب، گفت: سوریه اکنون در حال ادامۀ اقدامات نظامی علیه تروریسم و همچنین فعالیتهای سیاسی برای آشتی داخلی است.

 این مسئول سوری خاطرنشان کرد که این مردم سوریه هستند که سرنوشت این کشور را رقم می زنند و دربارۀ آن تصمیم می گیرند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن