بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33964
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 مهر 95 5:06 ب.ظ

با رای قطعی به نفع دولت؛

رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی در کنگان

ثلاث : رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان : رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفین در شهرستان کنگان صورت گرفته و رای قطعی به نفع دولت صادر شده است.

به گزارش ثلاث ؛ رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان گفت: رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفین در شهرستان کنگان صورت گرفته و رای قطعی به نفع دولت صادر شده است.

علیرضا منصوری کنگان گفت: تلاش خواهیم کرد زمین‌های تصرف‌شده را در هرکجای شهرستان که مشاهده شود به عرصه منابع ملی بازگردانیم.

وی ادامه داد: برای حفاظت و حراست از زمین‌های ملی و تثبیت آنها در نقشه‌های دولتی با هیچ متعرضی مماشات نخواهیم کرد و انتظار داریم مردم نیز با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان از عموم مردم خواست هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به این اداره گزارش کنند.

وی با اشاره به احکام صادره در مراجع قضایی به نفع دولت خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۹ حکم صادره به نفع سازمان داشتیم که ارزش ریالی آن نیز بسیار بالا بوده است.

منصوری اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی عوامل گشت یگان حفاظت این اداره ، پیشگیری از تصرف اراضی است و هرگونه تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب و ساخت و ساز در اراضی و املاک ملی توسط این یگان به‌خوبی کنترل می‌شود و این یگان گزارش‌های لازم را برای پیگیری و بسترسازی برخورد قانونی، تهیه کرده به مراجع ذیربط ارائه می‌دهد./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن