بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34038
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 مهر 95 6:12 ب.ظ

خطیب جمعه کنگان:

حفظ و تقویت توان دفاعی کشور ضروری است/اجتناب از هر گونه کار خلاف دین در عزاداری ها

امام جمعه موقت کنگان: حفظ و تقویت توان دفاعی کشور ضروری است

ثلاث ، حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش بیان داشت: تقویت توان دفاعی کشور در راستای دفاع از کیان نظام و مرزهای کشور و آمادگی برای مقابله احتمالی با دشمن از بدیهیات است.
وی ضمن تشریح فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له خطاب به افسران جوان فرمودند ، به لطف و توفیق الهی ، فردای کشور به مراتب بهتر و درخشان تر از امروز آن خواهد بود.
قاسمی بیان نمود: جوانان با غیرت این مرز و بوم و نیروهای دفاعی به هرگونه تهدید نظامی و امنیتی دشمن پاسخ محکم و دندان شکنی خواهند داد.
خطیب جمعه با تسلیت حلول ماه محرم الحرام گفت: حفاظت از دستاوردهای قیام سرخ حسینی و عمل به سیره امام و حفظ شئون دین در عزاداری ها و نیز اجتناب از هرگونه کار خلاف دین را از ضرورت های ماه محرم و ایام عزای سرور آزادگان عالم بیان کرد.
قاسمی به دیدار رهبر معظم انقلاب با یکی از مسئولان سابق کشور و افاضات ایشان در درس خارج اشاره و عنوان نمود: معظم له اختلاف و دو قطبی شدن میان مومنان را خلاف مصلحت بیان و بر لزوم مراقبت در خصوص سوء استفاده دشمن تاکید کرد.
امام جمعه موقت با تبریک هفته ناجا و تشکر از تلاش های نیروی انتظامی و دریابانی و بیان جایگاه نیروی انتظامی در کلام امام و رهبری گفت: به فرموده رهبری ، مردم باید این نیرو را فرزندان خود بدانند و در اجرای مسئولیت مهمی که نیروی انتظامی دارد با آنها همکاری کنند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی از دست اندرکاران این همایش فاخر تشکر کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن