بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34135
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 مهر 95 6:43 ب.ظ

کشف دو هزار میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: قریب به دو هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه نخست امسال در سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان کشف شده است.

 

به گزارش ثلاث، قلندر لشکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است ماموران دریابانی استان با انجام عملیات متعدد دریایی و زمینی دهها باند قاچاق کالا و فرآورده های نفتی را کشف کرده اند.
وی عمده کالاهای کشف شده در استان بوشهر را ۱۹ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، ۵۶۱ هزار و ۲۱۹ دستگاه لوازم برقی و الکتریکی خانگی و صوتی و تصویری، ۳۶ هزار و ۶۱۵ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، ۱۳ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۴۴۰ اقدام دارویی ذکر کرد.
وی یادآورشد: در این مدت ۹۸ شناور، ۲۵ خودرو و موتورسیکلت توقیف و ۱۲۹ نفر قاچاقچی کالا و سوخت هم دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.
لشکری گفت: دریابانی به عنوان بازوی اجرایی و امنیتی در آب های نیلگون خلیج فارس و به عنوان ضابط قضایی در مرز جنوبی کشور، نقش اثرگذار و تعیین کننده دارد.
وی یادآور شد: برای برچیده شدن پدیده شوم قاچاق در مرزها، فرماندهی دریابانی استان بوشهر نیاز به همکاری همه دستگاه های دولتی دارد تا بتواند با بکارگیری راهکارهای نوین، بازدارنده و اصلاح روش های قدیمی با این پدیده شوم مبارزه کند.
لشکری گفت: در این زمینه بهبود و سرعت بخشی به فرآیندهای مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی می تواند نقش بسزایی در برخورد با این پدیده داشته باشد و مهمتر از همه همکاری مرزنشینان با نیروهای دریابانی اصلی ترین راه مبارزه با این معضل اقتصادی است./ایرنا

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن