بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34267
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 مهر 95 0:01 ق.ظ

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

توزیع بنزین یورو ۴ در استان بوشهر تا سه ماه آینده

ثلاث- نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با مسؤولان وزارت نفت داشته‌ام ان‌شاألله توزیع بنزین یورو۴، در استان بوشهر نیز تا سه ماه آینده آغاز خواهد شد.

سکینه الماسی امشب در گفت‌وگو با فارس نیوز- بوشهر- خبر داد: به دنبال دغدغه و مراجعات مکرری که از سوی مردم شاهد بودیم وضعیت کیفیت بنزین در استان بوشهر را به‌صورت جدی با مسؤولان وزارت نفت در میان گذاشتم و خواستار رسیدگی به این امر شدیم.

وی افزود: گرچه تاکنون طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و بر اساس آزمایش‌ها و بررسی‌های کیفی این شرکت مغایرتی در خصوص کیفیت بنزین توزیعی  اعلام نشده است اما ما همچنان خواستار پیگیری این امر هستیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: چنانچه کارشناسان و شهروندان در عین حال مستنداتی دال بر بی‌کیفیتی در هر کدام از فراورده‌های نفتی و به‌خصوص بنزین در استان دارند ما آن‌ها را برای رسیدگی جدی به مسؤولان مربوطه اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کیفیت پایین سطح توزیع فراورده‌های نفتی و به‌خصوص بنزین در هر جای کشور و به‌خصوص استان بوشهر هرگز پذیرفتنی نیست و از مشکلاتی که بنزین بی‌کیفیت برای مردم و محیط‌زیست دارد نمی‌توان غافل شد.

الماسی تصریح کرد: سنجش کیفیت بنزین توزیع‌شده در استان بوشهر و اطمینان از سلامت آن را همواره دنبال خواهیم کرد و ان‌شاألله مسؤولان وزارت نفت نیز تا زمان توزیع بنزین یورو ۴ در استان بوشهر باید کیفیت بنزین فعلی را دائماً مورد پایش و اندازه‌گیری قرار دهند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن