بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34312
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 مهر 95 10:33 ب.ظ

بخشدار مرکزی کنگان روز ملی روستا را گرامی داشت

روستایی مظهر خود اتکایی و خودکفایی است/ نقش روستاییان در عرصه های تولیدی و اقتصادی بسیار مهم است

ثلاث- خشدارمرکزی کنگان در پیامی ۱۵ مهر روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش شهرستان کنگان تبریک گفت و این روز را گرامی داشت.

%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%af%d8%a7%d9%86

عباس بشی بخشدارمرکزی کنگان در پیامی ۱۵ مهر روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش شهرستان کنگان تبریک گفت و این روز را گرامی داشت.

 
 به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، عباس بشی در این پیام از روستا به عنوان مظهر صداقت و صمیمیت یاد کرده و آورده است: زیبایی، تدین، سادگی، راحتی، فراغت، منظره‌های دلگشا، آزادی، صلح و صفا و آرامش از بارز ترین صفات روستا و روستاییان عزیز است.

 بخشدارمرکزی کنگان با اشاره به نقش و جایگاه مهم روستاییان در عرصه های تولیدی و اقتصادی، اظهار داشته است: روستایی مظهر خود اتکایی و خودکفایی است و نقش این عزیزان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل است.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده روستاییان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ادامه داه است: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی این روستاییان بودند که دوشا دوش سایر اقشار مردم، مردانه ایستادند و برگ درخشانی از خود در تاریخ بر جای­نهادند.

عالی ترین مقام اجرایی دربخش مرکزی کنگان  افزوده است: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده اند و همچنین دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نیز توجه ویژه ای را به روستا و روستاییان عزیز و مناطق کمتر توسعه یافته دارد وانتخاب روز۱۵مهر بعنوان روز ملی روستا در این راستا می باشد.

وی در پایان با گرامی داشت روز ملی روستا، بر توجه به توسعه همه جانبه روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگان تاکید کرده است.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن