بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34508
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 مهر 95 8:52 ب.ظ

شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان

جوایز ویژه شورای شهر کنگان به ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی

ثلاث- شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در نظر دارد برای افرادی که محل سکونت شان شهرستان کنگان است و در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت می کنند، به قید قرعه، جوایز نفیسی را اهدا کند.

به گزارش ثلاث، سرشماری می تواند دولت را برای ارائه خدمات مطلوب، حل مشکلات و توسعه و عمران کشور بر اساس نیازسنجی ها یاری دهد.

اکبر پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این خصوص با دعوت مردم جهت مشارکت در این طرح ملی گفت: هموطن گرامی، همشهری عزیز با مشارکت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که پایه و اساس برنامه ریزی در راستای تخصیص منابع مالی ( اعتبارات )جهت ارائه خدمات زیر بنایی در ابعاد مختلف آموزشی  بهداشتی ، درمانی ، فرهنگی ، عمرانی ، خدمات شهری و … می باشد آینده ای روشن برای توسعه و تعالی شهر و ایجاد محیطی شایسته و شاداب برای فرزندانمان رقم زنیم.

وی افزود: مکان های ثبت نام رایگان اینترنتی سرشماری در کنگان: -۱ دفاتر پیشخوان خدمات دولت ( رضوان زاده ، پاساژ نامداری  –  رزمی زاده کوچه پزشکان  –  اداریش خ استقلال  – شهامتی روبروی شهرداری) -۲  ستاد سرشماری شهرستان واقع دراداره  تبلیغات اسلامی کنگان -۳ کلیه ادارات دولتی شهرستان  -۴  کافی نت های سطح شهرستان کنگان -۵ تمامی مدارس سطح شهرستان -۶  ثبت نام از طریق اینترنت در منزل با مراجعه به  وب سایت  www.sarshomari95.ir می باشد.

پاریابی خاطرنشان کرد: جوایز ارزشمند و نفیس طرح شرکت در سرشماری اینترنتی عبارتند از سکه بهار آزادی، تلویزیون LED ، لپ تاپ ، تبلت، گوشی هوشمند و صد ها جوایز نفیس دیگر .

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان اضافه کرد: جهت شرکت در قرعه کشی، ضمن ثبت، نام کد رهگیری خود را به صورت حضوری به شهرداری بندرکنگان تحویل نمائید ( در ایام تعطیل به واحد موتوری شهرداری بندر کنگان مراجعه شود ) و یا مشخصات خود را به شکل زیر به سامانه پیام کوتاه شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان ارسال نمائید.

۱۰۰۰۲۱۳۷۱۳۷۱۳۷

نام و نام خانوادگی* کد ملی سرپرست* تعداد اعضاء خانواده *کد رهگیری

وی یادآور شد: این قرعه کشی و جوایز ویـژه افـرادی است که محـل سکونت  آنها شهـرستان کـنگان می باشد.

 

 

 

//

 

نظرات

  1. بحرینی says:

    شهرداری بیاد کوچه هایی که تو کوزه گری خراب کرد درست کنه بعد به فکر جایزه دادن باشه.تمام مردم محله شبانه روز نفرین میکنند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن