بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 346
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 9:24 ق.ظ

با هدف بررسی پروژه های در حال اجرا/

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان+عکس

اختصاصی ثلاث – به گزارش ثلاث، ظهر امروز علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اتفاق به اتفاق هیئت همراه از بیمارستان امام خمینی ره کنگان بازدید نمود.

به گزارش ثلاث، ظهر امروز علیرضا  رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اتفاق به اتفاق هیئت همراه از بیمارستان امام خمینی ره کنگان بازدید نمود.

در این بازدید که رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و همچنین فرماندار شهرستان نیز وی را همراهی می کردند، از اورژانس، آشپزخانه، پذیرش، رادیولوژی و دیگر پروژه های در حال ساخت دیدن نمود.

امید می رود با نظر مثبت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نواقص و مشکلات بیمارستان کنگان به زودی حل شود.

 

salas.ir-01salas.ir-02salas.ir-03salas.ir-04salas.ir-05salas.ir-06salas.ir-07salas.ir-08salas.ir-09salas.ir-10salas.ir-11salas.ir-12

 

salas.ir-13

بیمارستان کنگان

بیمارستان کنگان

salas.ir-14

 

 

 

 

 

salas.ir-17

salas.ir-18salas.ir-19salas.ir-20

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. خالو says:

    بیمارستانی که هیچ امکانات درست وحسابی نداره چه فایده دلم خوشن که اسمش بیمارستانه؟ اورژانسش که واویلا اطاق عملش که مصیبت رفتار کارکناش که واذلیلو .خدا نکنه یه بیمار اورژانسیم برو توش یا میمیره یا امکانات ندارن میگن اعزام به بوشهر که اونم به احتمال قوی تو راه میمیره….حالا بیو درستش کن بوا اینه فقط کار با پیلمون دارند کار با خومون ندارن هر چه هم ما کمتر باشیم به نفع خوشون که پیل یارانه بیشتر بگیرند …بخدا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن