بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34717
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 24 مهر 95 0:35 ق.ظ

با اعتبار 600 میلیونی

بتن ریزی فاز جدید ورودی سیراف به طول ۸۰۰ متر آغاز شد+ عکس

اختصاصی ثلاث- شهردار سیراف خبرداد: بتن ریزی فاز جدید ورودی سیراف به طول ۸۰۰ متر و با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از امروز شروع شد.

به گزارش ثلاث، یکی از بزرگ ترین پروژه هایی که طی دو سال اخیر توسط شهرداری سیراف در کنار ایجاد فضاهای تفریحی و پارک پیگیری و انجام شده، ورودی سیراف از سمت کنگان می باشد.

این پروژه که در چند فاز اجرا شده  را می توان یک پروژه تاریخی و ماندگار برای سیراف نام برد.

راه ها یکی از عوامل توسعه هر منطقه ای محسوب می شوند و پر واضح است که سیراف کنونی بدون شک برای خارج شدن از این شرایط جغرافیایی که به مرور زمان ایجاد شده، نیازمند ایجاد راه های مختلف دسترسی دارد.

البته هر پروژه ای برای ایجاد شدن می تواند تبعاتی نیز داشته باشد ولی به نظر می رسد محاسن و نقاط مثبت پروژه ورودی سیراف خیلی بیش از معایب یا آسیب های آن باشد.

بخشی از ورودی سیراف امروز توسط پیمانکار پروژه بتن ریزی شد.

 

غلامحسین حیدری شهردار سیراف در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: این بخش از پروژه با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در دو باند و به طول ۸۰۰ متر انجام خواهد شد.

حیدری زمان بهره برداری از این پروژه را حدودا یک ماه دیگر عنوان کرد.

 

 

img-20161014-wa0003-640x480 img-20161014-wa0004-640x480 img-20161014-wa0005-640x480 img-20161014-wa0006-640x480 img-20161014-wa0008-640x480 img-20161014-wa0009-640x480 img-20161014-wa0010-640x480 img-20161014-wa0011-640x480

 

 

//

نظرات

  1. ناشناس says:

    یه پل بتن ریختن هم بایدرسانه ای کردوچهچه وبه به گفت

  2. باران says:

    هزاران درود بر شماها ک تمام فکرتون آبادی شهر هست .خسته نباشی جناب حیدری

  3. همشهری سلام says:

    با توجه به مشاهدات موجود در تصویر و عدم استفاده از درزهای انبساط و انقباض در بتن پیوینگ (روکش بتنی ) پروژه اجرایی با توجه به شرایط جوی و جغرافیایی منطقه و نیز طول مد نظر دارای استاندارد کافی نمی باشد .
    لایف تایم موجود برای پروژه ذکر شده با توجه به نوع بتن و نوع بار ترافیکی دارای محدوده زمانی کم می باشد و انچه باز در تصویر شاهد ان هستیم اگر شفاف تر برسی گردد نوع مش بندی روکش بتنی با توجه به بار تردد قابل اصلاحیه است .

    با سپاس از تلاش مسئولین .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن