بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34766
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 مهر 95 11:54 ب.ظ

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور با حضور وزیر در کنگان

ثلاث – مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در هفته تربیت بدنی در شهرستان کنگان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

 

سالن ورزشی

احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه ۵۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان بوشهر وجود دارد اظهار داشت: این ورزشکاران در قالب ۴۳ هیئت استانی، ۳۸۰ هیئت شهرستانی و ۷۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی سرانه فضای ورزشی استان بوشهر را ۸۴ صدم درصد  دانست و تصریح کرد: در استان بوشهر ۱۱۴ سالن ورزشی فعال است که ۲۸ سالن در روستاها و مابقی در شهرها در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به وجود ۶۱ زمین چمن در شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ورزشکارانی مستعددی است که در مسابقات ۲۰۱۶ برزیل در رشته المپیک از ۶۶ ورزشکار جمهوری اسلامی ایران استان بوشهر دارای سهم قابل توجهی بود.

بهروزیان‌فر با اشاره به ورزشکاران پارالمپیک گفت: از ۱۱۱ورزشکار پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران شش ورزشکار آن از استان بوشهربود که ۴ بازیکن این استان در پارالمپیک صاحب مدال این عرصه ورزشی شدند.

وی با اشاره به درخشش تیم جوانان استان بوشهر در رشته کشتی فرنگی تصریح کرد: برای نخستین بار در مسابقات داخلی تیم جوانان استان بوشهر در رشته کشتی فرنگی نائب قهرمان ایران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قهرمانی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان استان بوشهر را از دیگر درخشش ورزشکاران این استان دانست و افزود: در رشته صخره‌نوردی ورزشکاران بوشهری موفق به کسب ۲ مدال طلا در مسابقات آسیایی شدند.

بهروزیان‌فر با اشاره به برنامه هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: این هفته از ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان ماه برگزار می‌شود که در این هفته  برنامه‌های مهمی برای اجرا تدوین  شده است.

وی تجدید بیعت ورزشکاران استان بوشهر با شهدای والامقام، دیدار ورزشکاران با امام جمعه و استاندار بوشهر، تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران پارالمپیک و  دیگر ورزشکاران از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی و ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در هفته تربیت بدنی در شهرستان کنگان خبرداد و گفت: این مجموعه ورزشی با ۳۲ هزار متر مربع مساحت با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

بهروزیان‌فر با اشاره به اینکه برای ساخت این مجموعه ورزشی ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده افزود: اعتبارات این مجموعه ورزشی از محل سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگان تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی کنگان دارای سالن سقف کوتاه، زمین چمن مصنوعی استاندارد، سکوی تماشاچی، روشنایی کامل، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت ۱۲۰ نفر و سالن چند منظوره ۱۵۰۰ نفری با تمام امکانات است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن