بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34837
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 مهر 95 6:38 ب.ظ

سیمنار تخصصی بیمه شخص ثالث برگزار شد

اولین سمینار تخصصی بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا با موضوع قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

اولین سمینار تخصصی بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا با موضوع قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال ۱۳۹۵ برگزار شد.
به گزارش ثلاث به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا  این سمینار توسط مدیریت بیمه های اتومبیل  روز یکشنبه بیست و پنجم مهرماه برای یکصد و سی نفر از کارشناسان خسارت و صدور و مسوولین شعب سراسر کشور  در تهران برگزار شد.
در این دوره ضمن اعلام و تشریح جزییات مقررات مصوب این قانون سیر تحولات و تغییرات این بیمه اجباری در صنعت بیمه کشور و تاثیرات قانون بر آن و همچنین اقدامات و الزامات قانونی که واحدهای اجرایی با آن مواجه هستند تبیین و به سوالات و ابهامات شعب پاسخ داده شد.
مدرسین این دوره وحیدرضا باختری ، ایرج قدیری و علیرضا صمدی بودند و با توجه به استقبال شرکت کنندگان و اینکه آیین نامه های قانون اخیر این رشته در دست تهیه و تصویب است، دوره های آتی پس از تصویب و ابلاغ آنها و بمنظور همسویی واحدهای اجرایی این شرکت در اجرای دقیق و صحیح قانون و مقررات و همچنین جبران خسارات زیاندیدگان حوادث رانندگی و بیمه گذاران این شرکت و در راستای اجرای اوامر بیمه مرکزی به عنوان مقام ناظر بر اجرای قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی کشور برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، در این سمینار علاوه بر تبیین آخرین مقررات حاکم بر بیمه شخص ثالث، سیاستها و دستورالعملهای اجرایی بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا و سایر  مسائل مربوطه نیز به بحث گذاشته شد.
بیمه های اتومبیل با داشتن نیمی از سهم کل پرتفوی صنعت بیمه کشور مهمترین و تاثیرگذارترین رشته در بین انواع بیمه های بازرگانی مطرح است.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن