بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34872
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 مهر 95 11:03 ب.ظ

کارگاه آموزشی خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در کنگان برگزار شد+تصاویر

کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در کنگان برگزار شد. به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سبا «هفته سلامت بانوان ایرانی» ۲۴ الی ۳۰ مهرماه و اطلاع‌رسانی در زمینه اولویت‌های سلامت زنان کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در سلامت روانی آن‌ها […]

کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در کنگان برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سبا «هفته سلامت بانوان ایرانی» ۲۴ الی ۳۰ مهرماه و اطلاع‌رسانی در زمینه اولویت‌های سلامت زنان کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در سلامت روانی آن‌ها و با حضور جمعی از بانوان، دانش آموزان بهورزی در سالن اجتماعات دبستان شهید دانش‌آموز مهدی ربیعی تمبک شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان؛ سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت قدس کنگان گفت: سلامت زنان به معنای برخورداری از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آنان است.

فاطمه آهو خوش در حاشیه این کارگاه افزود: سرطان پستان دومین علت مرگ براثر سرطان‌ها در زنان بوده و تشخیص آن از روش‌هایی ازجمله خودآزمایی سینه و معاینه بالینی توسط پزشک، ماما و ماموگرافی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این کلاس آموزشی در زمینه سرطان شایع زنان شامل سرطان گردن رحم و سرطان پستان و عوامل خطر آن آموزش‌هایی ارائه شد.

 

img_3326 img_3327 img_3341 ۸۸

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن