بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34928
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 مهر 95 1:57 ب.ظ

با حضور مسئولین بررسی شد

روستای میانلو در مسیر توسعه

اختصاصی ثلاث – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت : یکی از راههای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مستمر به خانواده های ساکن روستاهای آسیب دیده می باشد

به گزارش ثلاث ، احمد خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی اظهار داشت: شهرستان کنگان به واسطه وجود صنایع بزرگ ، یک شهرستان مهاجر پذیر می باشد که به همین دلیل با مشکلات و آسیب های مختلفی مواجه شده است، روستای میانلو یکی روستاهای آسیب دیده و لازم التوجه شهرستان می باشد.
وی در ادامه افزود: یکی از راههای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مستمر به خانواده های ساکن روستاهای آسیب دیده می باشد، آموزش با استفاده از توان و ظرفیت مربیان آموزش دیده می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود و تامین امکانات ورزشی و فضای لازم در این زمینه، تلاش برای برخورداری از آموزش نوجوانان و جوانان روستا ،تاثیر بسزای به کاهش مشکلات خواهند کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بابیان اینکه مسئول امور بانوان فرمانداری با حضور در روستای میانلو نسبت به احصاء مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی آن روستا اقدام نموده است ، ادامه داد: همه تلاش های اعضاء حاضر در جلسه در راستای حل مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی روستای میانلو می باشد که در این زمینه هماهنگی تمام اعضاء ضروری است.

خاکنژاد در راستای پیگیری مسائل و تسریع در روند رفع مشکلات روستای میانلو گفت :  رییس شورای اسلامی بخش مرکزی موظف است در مدت کوتاه به راه اندازی کتابخانه و کلاسهای آموزشی قرآن در روستای میانلو  و همچنین مرکز فنی و حرفه ای کنگان نسبت به تامین سه دستگاه چرخ خیاطی و قفسه کتاب و میز مطالعه اقدام نمایند.
وی ادامه داد : در خصوص تسطیح زمین ورزشی روستا، اداره راه و شهرسازی نسبت به خاک ریزی و شهرداری کنگان نسبت به تسطیح (گریدر) و آب پاشی و بنیاد مسکن شهرستان نسبت به غلطک کوبی از اول آبانماه اقدام نمایند.

وی بیان داشت : منطقه ویژه به بازسازی مدرسه قدیمی میانلو ، ۲ عدد کانکس و یک عدد سوله جهت فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و تامین وسایل مهد کودک اقدام خواهند کرد و کارگاه خیاطی نیز با همکاری امور بانوان ، کانون بانوان و بنیاد مسکن  در این کانکس ها راه اندازی می شود.
از دیگر مصوبات این جلسه، راه اندازی دسته ورزشی روستا و تامین وسایل ورزشی ( البسه، توپ و…) توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان بود که اداره آموزش و پرورش کنگان نیز برخی وسایل و اقلام ورزشی را تامین می نمایند و بهزیستی کنگان نسبت به اجرای برنامه های آموزش خانواده در روستا ،شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به ارائه خدمات پزشکی در روستا ،بخشداری مرکزی نسبت به پیگیری روشنایی ساحل روستا و اداره برق شهرستان نسبت به تامین برق زمین ورزشی در دست تسطیح اقدام نماید.

 

img_20161019_092932

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن