بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35006
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 مهر 95 5:48 ب.ظ

به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش:

همایش بزرگ رهروان حضرت زینب (س) در بندر کنگان برگزار شد

ثلاث – امام جمعه کنگان گفت : دینداری، عفاف ،حجاب و روحیه ایثار وجه تمایز ورزشکاران زن در ایران اسلامی با زنان ورزشکار در دیگر کشورهاست.

به گزارش ثلاث به نقل از ایرنا ، همزمان با هفته تربیت بدنی همایش بزرگ ورزشکاران با عنوان رهروان حضرت زینب (س) روز پنجشنبه در کنگان استان بوشهر برگزار شد، امام جمعه کنگان در این مراسم با تحسین و تقدیر از گردهمایی عظیم بانوان ورزشکار گفت: دینداری، عفاف ،حجاب و روحیه ایثار وجه تمایز ورزشکاران زن در ایران اسلامی با زنان ورزشکار در دیگر کشورهاست.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: بانوان ورزشکار ما با تاسی به بانوی صبر ، حیا و ایثار در عرصه های مختلف ورزشی با حفظ حجاب و عفاف خوش درخشیده اند.
وی شخصیت های بی بدیلی چون فاطمه زهرا، خدیجه کبری، فاطمه معصومه و زینب کبری را الگوهایی بزرگ برای همه بشریت بویژه بانوان عنوان و بر ضرورت شناخت و تاسی به سیره علمی و عملی آنان در عرصه فردی و اجتماعی تاکید کرد.
مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز، آشنایی بیشتر دختران و بانوان و تجدید میثاق ورزشکاران زن با اهداف و آرمانهای پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) را از مهمترین اهداف این همایش خواند.
زهرا نوری افزود: در این همایش پنج باشگاه خصوصی و ۱۹ هیات ورزشی شرکت کردند.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰۰ بانوی ورزشکار بصورت سازمان یافته در ۲۲ هیات ورزشی در شهرستان کنگان فعالیت می کنند.
در این مراسم بانوان ورزشکار پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و زمزمه نوحه بصورت همخوانی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
بیان گزارشی توسط معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس ورزش و جوانان کنگان و نیز تقدیر از یکی از پیش کسوتان ورزش شهرستان از دیگر بخش های این همایش بود که در سالن امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد.
شهرستان کنگان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است./ خبرنگار : ابوذر حسین پور

img_1439 img_1330 img_1475

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بانوی کنگانی says:

    واقعا برنامه و مراسم شایسته ای بود خصوصا حمل پرچم توسط مدرسه فوتبال ایرانجوان که باعث ایجاد فضای معنوی برنامه شده بود به تمامی عوامل و دست اندرکاران خسته نباشید و خدا قوت میگویم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن