بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 351
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 9:31 ق.ظ

رئیسی:

توسعه اورژانس، تکمیل ام.آر.آی و ارتقای هتلینگ بیمارستان کنگان

اختصاصی ثلاث- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه اورژانس و تکمیل ام.آر.آی، ارتقای هتلینگ و اصلاح شبکه فاضلاب بیمارستان کنگان خبر داد.

اختصاصی ثلاث-  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه اورژانس و تکمیل ام.آر.آی، ارتقای هتلینگ و اصلاح شبکه فاضلاب بیمارستان کنگان خبر داد.

 

به گزارش ثلاث، بعد از ظهر روز گذشته علیرضا  رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اتفاق هیئت همراه از بیمارستان امام خمینی بندر کنگان بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و همچنین فرماندار شهرستان نیز وی را همراهی می کردند، از اورژانس، پذیرش، رادیولوژی، آشپزخانه و پروژه های در حال ساخت دیدن کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پس از این بازدید به خبرنگار ثلاث گفت: بیمارستان کنگان از نظر وضعیت هتلینگ و فضای بیرونی به ویژه اورژانس نیاز به توجه ویژه ای دارد و لذا آن را در دستور کارمان قرار داده ایم.

از مردم کنگان خواستاریم که بخاطر تعمیر و بازسازی اورژانس و جابجایی موقت آن که از اواخر خرداد ماه امسال آغاز می شود با ما همکاری کنند.

علیرضا رئیسی با تشریح عمده برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بیمارستان کنگان، افزود: طرح توسعه اورژانس، تکمیل ام. آر. آی، ارتقا هتلینگ این بیمارستان که شامل، تخت و اتاق بیماران، سرمایش و همچنین فاضلاب بیمارستان است از جمله مهم ترین برنامه های ما برای بیمارستان امام خمینی کنگان است.

وی از اجرای طرح نظام تحول سلامت در بیمارستان کنگان ابراز رضایت کرد و افزود: از زمان اجرای این طرح ۷۵ زایمان طبیعی به صورت رایگان در این بیمارستان انجام شده ضمن اینکه صورت حساب ها را به شکل راندم چک کردیم که کاملا کاملا درست انجام شده بود. طرح نظام تحول سلامت ظرف چند ماه آینده به تدریج در بیمارستان کنگان مستقر خواهد شد.

بیمارستان کنگان

بیمارستان کنگان

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. جواد says:

    باسلام خدمت دکتر ریسی .اینجانب از شما تقاضا دارم برای اولین بار هم که شده به عنوان یکی از مسولان دانشگاه علوم پزشکی سری به شهر سیراف ووضعیت اسفناک درمانگاه شهر بزنید که متاسفانه امکانات اولیه درمانگاهی را ندارد و واقعا مردم فهیم شهر سیراف را بنا بر کمبود اعتبار میداند ولی واقعا موضوع این نیست درمانگاهی که هنوز با کد روستایی بودجه میگیرد ومسولان شهرستان متاسفانه نیم نگاهی به شهر ندارند واز سایت ثلاث خواهش میکنم که این موضوع رو پیگیری کنه.

  2. خالو says:

    ثلاث خومونیما نظرمه نذاشتیا؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن