بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35103
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 آبان 95 5:21 ب.ظ

تعهد ۱۰۰میلیارد تومانی وزارت نفت برای اجرای پروژه های کنگان/ اتمام پروژه کمربندی کنگان تا پایان سال

عبدالنبی یوسفی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مبادله تفاهمنامه پروژه ها با وزارت نفت در ماه جاری انجام خواهد شد. وی یادآورشد:افتتاح مجموعه بزرگ و چندمنظوره ورزشی کنگان (از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری) در ماه های آینده ، اتمام پروژه کمربندی کنگان تا پایان […]

عبدالنبی یوسفی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مبادله تفاهمنامه پروژه ها با وزارت نفت در ماه جاری انجام خواهد شد.
وی یادآورشد:افتتاح مجموعه بزرگ و چندمنظوره ورزشی کنگان (از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری) در ماه های آینده ، اتمام پروژه کمربندی کنگان تا پایان سال و نیز ادامه پروژه بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان و آغاز عملیات احداث دهکده گردشگری توسط شهرداری کنگان از طرح های مهم این شهرستان است.
یوسفی همچنین از روند رو به رشد و مثبت اجرای طرح ارتقای علمی ، طرح محله بانشاط در چندین نقطه شهر و روستاهای شهرستان و نیز ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری خبر داد.
فرماندار کنگان در بخش دیگر به موفقیت های دولت در برداشت از میادین گازی مشترک در حوزه پارس جنوبی اشاره کردو گفت:هم اکنون فاز ۱۹ منطقه پارس ۲ کنگان به اتمام رسیده و با بهره برداری از فازهای ۲۴ و ۲۲ در آینده نزدیک میزان برداشت ایران از میدان گازی مشترک با قطر بیشتر خواهد شد.
یوسفی با تقدیر از مشارکت و همراهی گسترده مردم و نیز اهتمام دستگاهها برای امر سرشماری ، بر لزوم دقت ، صحت و سرعت در جمع آوری اطلاعات مربوط به سرشماری تاکید کرد.
فرماندار کنگان در بخش پایانی با گرامیداشت روز جهانی استاندارد و نیز هفته تربیت بدنی گفت: دولت یازدهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (در حوزه های مختلف) و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم همواره پیشرو بوده و این مهم را افتخار خود می داند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن