بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35108
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 آبان 95 11:14 ب.ظ

در هفتمین نشست شورای اداری ؛

انتقاد امام جمعه از تعلل در انتخاب شهردار کنگان

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: انتظار مردم اینست که انتخاب شهردار کنگان بیش از این به درازا نکشد

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به حضور برادران اهل سنت شهرستان کنگان در مراسم عزای حسینی عنوان نمود: شرکت برادران اهل سنت در مراسم سوگواری امام حسین (علیه السلام) در دهه اول محرم خط بطلانی بر تفکر وهابیت بود.

وی با تقدیر از تلاش دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت و امام جمعه و علمای و اهل سنت منطقه افزود: همدلی و وفاق شیعه و سنی در این خطه و میهن اسلامی ایران ستودنی و مثال زدنی است اهل سنت این شهرستان در اقامه عزای سیدالشهدا علیه السلام مشارکت خوبی دارند.

امام جمعه با تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام به موضوع خداترسی در کلام امام اشاره و افزود: خداترسی باید در همه امور نصب العین همگان بویژه مسئولان باشد.

محمودی در بخش دیگر با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار با نخبگان بر ضرورت تقویت و حمایت از نخبگان شهرستان و نیز توجه مراکز دانشگاهی به تولید کمی و کیفی علم و نیز دانش افزایی در دانشگاهها تاکید کرد.

امام جمعه کنگان به موضوع عدم انتخاب شهردار کنگان نیز اشاره و ضمن تشکر از تلاش های آقایان حسینی کنگانی شهردار سابق و درستکار سرپرست شهرداری  گفت: انتظار مردم اینست که انتخاب شهردار کنگان بیش از این به درازا نکشد و شهردار این شهر زودتر معرفی شود.

وی در پایان بر ضرورت تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی و لزوم عزم جدی در برخورد با مفسدین اقتصادی و نیز اجرای دستورالعمل و آیین نامه ابلاغی رهبری فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کنگان من says:

    سلام
    اقلاً تیتر را درست کنید
    تنها سایت کنگانه زشته

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن