بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35110
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 1 آبان 95 8:15 ب.ظ

فرماندار کنگان: وزارت نفت ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های شهرستان کنگان پرداخت خواهد کرد

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: وزارت نفت ۱۰۰میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های شهرستان کنگان پرداخت خواهد کرد

به گزارش ثلاث، عبدالنبی یوسفی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: سهم شهرستان کنگان از محل ۳ درصد سرمایه گذاری پارس جنوبی در شهرستان کنگان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که به تصویب وزارت نفت رسیده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مبادله تفاهمنامه پروژه ها با وزارت نفت در ماه جاری انجام خواهد شد.

رییس شورای اداری به اجرای برخی پروژه های مهم اشاره و از افتتاح مجموعه بزرگ و چندمنظوره ورزشی کنگان (از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری) در ماه های آینده ، اتمام پروژه بزرگ کمربندی کنگان تا پایان سال و نیز ادامه پروژه بزرگ بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان و آغاز عملیات احداث دهکده گردشگری توسط شهرداری کنگان خبر داد.

یوسفی همچنین از روند رو به رشد و مثبت اجرای طرح ارتقای علمی ، طرح محله بانشاط در چندین نقطه شهر و روستاهای شهرستان و نیز ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری خبر داد.

فرماندار کنگان در بخش دیگر به موفقیت های دولت در برداشت از میادین گازی مشترک در حوزه پارس جنوبی اشاره و عنوان نمود: هم اکنون فاز ۱۹ منطقه پارس ۲ کنگان به اتمام رسیده و با بهره برداری از فازهای ۲۴-۲۲ در آینده نزدیک میزان برداشت ایران از میدان گازی مشترک با قطر بیشتر خواهد شد.

رییس شورای اداری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و نیز اهتمام و حمایت دولت تدبیر و امید از نخبگان گفت: نظام دینی ما استقلال و عزت خود را مدیون نخبگان شجاع ، مومن و تحصیل کرده ، مبتکر و با نشاطی می داند که مخلصانه برای ترقی و تعالی نظام کار می کنند و شهرستان کنگان نیز از جمله مهدهای تربیت نخبگان جوان است.

یوسفی به موضوع مهم سرشماری نیز اشاره و با تقدیر از مشارکت و همراهی گسترده مردم و نیز اهتمام دستگاهها برای امر سرشماری ، بر لزوم دقت ، صحت و سرعت در جمع آوری اطلاعات مربوط به سرشماری تاکید کرد.

فرماندار کنگان در بخش پایانی با گرامیداشت روز جهانی استاندارد گفت: رعایت استاندارد در تولید کالاهای داخلی می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

وی افزود: رعایت استاندارد در تولیدات داخلی تاثیری مهمی در صادرات خواهد داشت.

این مقام مسئول در همین ارتباط به ضرورت تعامل سازنده و در چارچوب نظام با کشورهای دیگر اشاره و عنوان نمود: ارتباط با کشورهای دیگر در حوزه های اقتصادی به معنای عدول از اصول و سیاست های کلی نظام نیست و این ارتباط با رعایت مصالح نظام و حفظ خطوط ترسیم شده توسط رهبری معظم انقلاب می تواند به مسیر ترقی و پیشرفت کشور کمک کند.

یوسفی به موضوع مبارزه با قاچاق برای حمایت از تولید داخلی نیز اشاره و گفت: البته مبارزه با قاچاق بمعنای بازی کردن با معییشت مردم نیست بلکه مبارزه با سودجویانی است که قصد دارند با دور زدن قانون منافع ملی را به مخاطره و تولید داخل را فلج کنند.

فرماندار کنگان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار نمود: دولت یازدهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (در حوزه های مختلف) و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم بویژه جوانان و توسعه ورزش همواره پیشرو بوده و این مهم از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

یوسفی با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و نیز تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان این عرصه خطاب به متولیان ورزش گفت: یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب موضوع توجه جدی به ورزش های همگانی است که در شهرستان کنگان نیز باید بصورت خاص به آن پرداخته شود.

تجلیل از نقش وعاظ و حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام ، تجلیل از مقام شامخ شهید سید مصطفی خمینی (ره) ، ضرورت توجه به امر کتاب و کتابخوانی از دیگر سخنان رییس شورای اداری شهرستان کنگان بود.// ابوذر حسین پور

 

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام
    بااینکه میدونم منتشر نمیکنی ولی بازهم مینویسم.به فرماندار بگید او بودجه هایی که قبلا اومد بگرد ببین کجا ها برای مردم هزینه شد تا برسیم به این بودجه ی جدید.بلوار امام حسین تا الان فقط دوبارسنگ جدولش عوض شده.شمارا بخدا یا اگر خدا را نمیشناسید به هرکس که خودتون قبول دارید حداقل با خودتون رو راست باشید.

  2. غریبه says:

    با سلام شما لطف بفرمایید ۱٫اتوبان رو ک مدتهاس امادست و بهانه ای شده برای صرف هزینه باز کنید
    لطف بفرمایید ۴تا فضای سبز درست کنید
    خیابون وحدت رو درت کنید
    و……………
    ۱۰۰ میلیارد خیلی اسون غیب میشه
    جلوی فرار آدمهایی رو بگیرید که فقط بعلت کمبودها میرن در صورتی که بهشون خیلی نیاز داریم ممنون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن