بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3524
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 1 شهریور 93 10:05 ق.ظ

رازه در گفتگو با ثلاث:

کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های کنگان و عسلویه افتتاح می شود

اختصاصی ثلاث- مدیر تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: از جمله برنامه ها و اولویت های کاری بیمه تامین اجتماعی در سال ۹۳ افتتاح کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های عسلویه، کنگان و بوشهر، عنوان کرد.

 

رازه تامین اجتماعیعبدالمجید رازه در خصوص آخرین وضعیت و برنامه‌های بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر به خبرنگار ثلاث گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در سطح استان بوشهر حدودا ۳۶۰ هزار نفر است که به همراه کل اعضای خانواده ۸۶۰  هزار نفر هستند.

وی ادامه داد: این افراد عمدتا در پروژه‌های پیمانکاری، صید و صیادی و صنعت و ساختمان دریانوردی هستند که از این لحاظ (تعداد بیمه شدگان) حرف اول را در میان بیمه های موجود در سطح استان می‌زند.

پرداخت ۱۸۶ میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی

رازه افزود: بیمه تامین اجتماعی ۱۵ نوع خدمات متنوع از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت، غرامت  دستمزد ایام بیماری وبارداری ، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و غیره ارائه می دهد.

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: هزینه های پرداختی بیمه تامین اجتماعی بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت( مانند بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت، عیدی، بیمه بیکاری و غیره ) در سال ۱۳۹۲ مبلغی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است.

جایگزینی کارت هوشمند بجای دفترچه های درمانی

رازه، از جمله برنامه ها و اولویت های کاری بیمه تامین اجتماعی در سال ۹۳ را دریافت لیست های غیر حضوری( به صورت اینترنتی) از کارفرمایان و پیمانکاران، راه اندازی و افتتاح کارگزاری های  رسمی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های عسلویه، کنگان و بوشهر، افتتاح و راه اندازی شعب اقماری بندر امام حسن و نخل تقی عنوان کرد.

وی جایگزینی کارت هوشمند بجای دفترچه های درمانی که قرار است از آبان ماه امسال عملیاتی بشود و راه اندازی و تشکیل هیئت تجدید نظر تشخیص مطالبات تا پایان شهریور را از دیگر برنامه های مهم این نهاد تا قبل پایان فصل پاییز عنوان کرد.

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر همچنین خبر داد: راه اندازی شعبه اقماری بندر سیراف در دستور کار تامین اجتماعی است.

نظرات

  1. وسط شهر says:

    سلام به همه
    تامین اجتماعی با این همه امکانات در اختیار مردم قرار می دهد ولی با این تفاوت اگر بیمه های ساختمانی دست از سر مردم بردارند مردم راحت می شوند از این همه هزینه حنگفت که تامین اجتماعی می گیرد و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.

  2. سعید says:

    هنگفت صحیحه.ما هم شدیم معلم املا.۱۹ شدی عزیزم نفر بعد…

  3. ناشناس says:

    با سلام خدمت شما ما تعدادی از نیروهای مستقر در شرکت های منطقه هستیم و دیدم که وب سایت ثلاث با مسولان بیشتر در ارتباطه این مشکل رو اینجا میگم و به عنوان یه سایت خبری از شما میخوام پیگیری کنید به چه دلیل یکی از شرکت های منطقه باید بیمه نیروهای خودش رو در تهران پرداخت کنه در صورتی که خیلی از نیروها بومی هستند و در شهرستان مستقر هستند با تشکر

  4. دینا says:

    تامین اجتماعی بیاد ، نیاد، صد اداره ی دیگه بیاااد….. اسمش سهولت تو کار مردم هن……. ولی رسماً کاری ب نفع مردم از پیش نمیبره…. اینجا همه چی سی غیر بومیاااا هن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن