بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35353
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 آبان 95 0:11 ق.ظ

بدنبال موفقيت مهندس يوسفي در عرصه بين المللي ‎‎‏؛

تقدیر فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرای استان

ثلاث- این که مشاهده می شود یک جوان تحصیل کرده بوشهری در کنار مسئولیت خطیر در حوزه نفت و گاز در پایتخت انرژِی ایران ، تولید علم کند و به نام استان بوشهر و کشور جمهوری اسلامی ایران موفقیتی بین المللی در جهان اسلام کسب کند به همان اندازه قابل ستایش است که با نگاه مثبت هم استانی هایش برای تبریک به وی مواجه شده است .

به گزارش ثلاث و به نقل از سوک، بدنبال انتخاب مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اقصتادی انرژی پارس در هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام (۲۰۱۶) در کوالالامپور مالزی به عنوان یکی از نخبگان اقتصادی جهان اسلام ‏‏‏‏‏، موج گسترده ای از تبریک ها به سوی وی ارسال گردید.

به گزارش سوک ، انتخاب یوسفی به عنوان یکی از سرمایه های علمی و اجرایی استان بوشهر در بین شخصیت‌های برجسته اقتصادی دنیای اسلام موفقیت بزرگی بود که سبب شد جدا از سطوح ملی در ابعاد منطقه ای و استانی نیز از خدمات وی قدردانی شود .

بر اساس این گزارش ، در بین افرادی که در صفحات اجتماعی و رسانه ها از یوسفی به پاس تلاش هایش برای ایجاد فرصت های همکاری بین کشورهای اسلامی و فرصتی مناسب برای بسط و توسعه نفوذ بخش های دولتی و خصوصی در کشورهای اسلامی قدردانی کردند می توان از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان ، فرمانداران و بخشداران همراه با مدیران کل دستگاه های اجرایی در استان بوشهر یاد کرد .

مهدی یوسفی نخبه جهان اسلام

این که مشاهده می شود یک جوان تحصیل کرده بوشهری در کنار مسئولیت خطیر در حوزه نفت و گاز در پایتخت انرژِی ایران ، تولید علم کند و به نام استان بوشهر و کشور جمهوری اسلامی ایران موفقیتی بین المللی در جهان اسلام کسب کند به همان اندازه قابل ستایش است که با نگاه مثبت هم استانی هایش برای تبریک به وی مواجه شده است .

این نوع حرمت گذاری به سرمایه های استان را ارج می نهیم و معتقدیم مادامی که تمامی مردم و گروه های سیاسی استان قدر نیروهای انسانی موفق استان بوشهر در جای جای کشور را بدانند زمینه بروز خلاقیت های بیشتر در سطح استان دور از ذهن نیست   .

انتظار می رود برخی افراد که از سر حب و بغض هر نوع موفقیت فرزندان استان بوشهر در عرصه های ملی و بین المللی را کم اهمیت جلوه می دهند و از سر حسادت قادر به درک این موفقیت ها به نام استان بوشهر نیستند از این رویه دست برداشته و به گونه ای رفتار نکنند که مورد انزجار مردم و افکار عمومی قرار گیرند .

 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن