بروز شده در : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35492
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آبان 95 2:53 ب.ظ

عضو شورای عالی استانها و رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان

۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران است

ثلاث- عضو شورای عالی استانها و رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران است که هرساله با حضور در راهپیمایی به همین مناسبت انزجار خود را به دنیا اعلام می کنند.

13 آبان

طاها دشتی مطلق روز پنجشنبه گفت: ۱۳ آبان ، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلابی ملت ایران بویژه دانش آموزان و دانشجویان علیه سردمداران استکبار جهانی است.
وی در ادامه گفتگویش با ایرنا یادآورشد: مردم شریف استان بوشهر مثل همیشه با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان با آرمان های بلند امام راحل و شهیدان دانش آموز بویژه شهید فهمیده تجدید بیعت و با خلف صالح امام و ولی فقیه زمان میثاق دوباره خواهند کرد.
رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: پیام بزرگ شهدای دانش آموز ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است و ملت شجاع ایران هرگز مقابل هیچ زورگویی سر تسلیم فرود نخواهد آورد.
وی اظهارداشت: شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و تا زمانی که سردمداران آمریکایی به حقوق ملت ایران احترام نگذارند مبارزه با این جرثومه فساد ادامه خواهد داشت.
دشتی مطلق بااشاره به رای بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت گفت: این مهم رسالت سه وزیر جدید کابینه را بیشتر کرده است.
عضو شورای عالی استانها گفت: رای بالای نمایندگان به سه وزیر معرفی شده دولت دکتر روحانی، تجلی وحدت و همدلی دولت و مجلس است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن