بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35496
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آبان 95 9:06 ب.ظ

بیش از یک تن برنج قاچاق کشف شد

موسی عباس‌زاده محمودی اظهار داشت: مأمورین پاسگاه “اسفندک” در نزدیکی بخش “بم پشت” شهرستان سراوان در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک و در بازرسی از آن بیش از یک تن برنج خارجی به ظن قاچاق کشف کردند.

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: در ادامه پس از تشکیل پرونده اقدامات اولیه توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سراوان آغاز که با توجه به عدم ارائه مدارک و مستندات توسط متهم و از طرفی اقرار مشارالیه و قبول تخلف مباشرت در قاچاق کالا شعبه رسیدگی کننده متخلف را علاوه بر ضبط برنج های مکشوفه به میزان ۵۲ میلیون ۶۳۶ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

 استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان دلگان سفر می کند

استاندار سیستان و بلوچستان عصر پنجشنبه، ۱۳ آبان‌ماه به شهرستان دلگان سفر می‌کند.

 

علی‌اوسط هاشمی در این سفر  کاری دو روزه در نشست مشترک شورای اداری، معتمدان و روحانیون و جوانان شرکت می‌کند.

وی در این سفر از پروژه‌های  مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، تعریض،  پل‌سازی و روکش آسفالت محور اصلی دلگان- “زهکلوت” و بلوار امام علی(ع) و مزرعه حنا بازدید می‌کند.

 

از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان دلگان دیدار و سرکشی از خانواده شهید “نظر محمد بامری” از شهدای مدافع حرم، شرکت در نماز جمعه و بازدید از مجتمع کشت و صنعت “جلگه” است.

 

 متخلف به ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: راننده یک دستگاه خودروی پژو درحالیکه با پلاک‌های نامشخص در حال رانندگی بود با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد.

 

حسن حاجی‌نژاد افزود: با تعقیب مأمورین خودروی فوق در شهرستان زاهدان متوقف و در بازرسی از آن کالای قاچاق شامل ۸۲ جفت کفش و ۵۰ جفت اسکیت و تعدادی مجسمه فلزی حیوانات کشف شد.

 

وی بیان داشت: شعبه اقدامات مربوط به رسیدگی پرونده را آغاز که با توجه به اینکه مدارک و مستنداتی از سوی متهم ارائه نگردید و تخلف محرز بود متخلف را از حیث مباشرت در قاچاق کالا به میزان ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم کرد.

منبع:تسنیم

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن