بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35573
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 آبان 95 1:12 ب.ظ

تلاش یک نماینده مجلس برای ورود زنان به ورزشگاه!

حالا نمایندگان زن مجلس که این روزها گویی برای مطرح شدن بیشتر دست روی موضوعات پر سر و صدا گذاشته اند پا را از مولاوردی هم جلو تر گذاشته اند.

 «ورود زنان به ورزشگاه» در کشور ما «شرعاً» و «قانوناً» با اشکال مواجه بوده و طبق دستور مقام معظم رهبری به وزارت کشور و همچنین نیروی انتظامی با هر گونه ورود زنان به ورزشگاه برخورد می شود.

در این میان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، «مولاوردی» معاون زنان ریاست جمهوری تلاش کرد تا ورود زنان به ورزشگاه را برای برخی از رشته های ورزشی آزاد کند! اقدامی که با سر و صدای رسانه ای مواجه شد اما وزارت کشور باز هم به نیروی انتظامی دستور داد طبق قانون عمل کرده و از هر گونه ورود زنان به ورزشگاه ها جلوگیری شود.

مولاوردی یک سال بعد اعتراف کرد، یک بار در ورزشگاه حاضر شده و علی رغم اینکه در جایگاه ویژه بوده است تربه تلخی کسب کرده و حاضر به ورود به ورزشگاه نیست!

حالا نمایندگان زن مجلس که این روزها گویی برای مطرح شدن بیشتر دست روی موضوعات پر سر و صدا گذاشته اند پا را از مولاوردی هم جلو تر گذاشته اند.

یکی از نمایندگان زن مجلس که از استان اصفهان به مجلس آمده است و تخصصش ژنتیک است و اساساً در موضوع فرهنگی و ورزشی تجربه ای ندارد، مدعی است باید با فرهنگ سازی زنان را وارد ورزشگاه کرد.

این قانون گذار که لزوماً باید قانون را فصل الخطاب بداند می گوید: به هرحال باید این فرهنگ جا بیفتد تا بانوان با سلامت در ورزشگاه حضور داشته باشند البته این جاافتادن کمی زمان‌بر است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیگیر هستید تا بازی‌های بانوان نیز در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود؟ گفت: اینجا باید مسقف و فازهای بعدی نیز آماده شود و اگر به لحاظ امنیتی مشکلی برای بانوان پیش نیاید پیگیر خواهیم بود

منبع:پایگاه خبری شهدای ایران

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن