بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35799
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 آبان 95 9:11 ق.ظ

مهندس مهری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس :

معلمان نمادهای قدرت در هر جامعه ای محسوب می‎ ‎شوند

اختصاصی ثلاث – مهندس مهری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس در خلال این دیدارها گفت : جامعه ای موفق خواهد بود که آموزش و پرورش آن به بالاترین سطح آموزشی و ‏تربیتی و معلمان آن در اوج توانایی و دانش آموزانش به درجه ای از موفقیت رسیده باشند و این امر نمی تواند تحقق یابد مگر ‏اینکه معلمانی خوب و تاثیر گزار در جامعه تربیت شوند.

به گزارش ثلاث دومین کارگاه اموزشی توان افزایی مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان کنگان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت اعتیاد ، در روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۸/۱۹ در محل سالن جلسات فرمانداری به همت امور بانوان فرمانداری و شورای پیشگیری از مواد مخدر پارس جنوبی برگزار گردید.
دوره آموزشی با حضور سید کمال الدین نوری مجری طرح سلامت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی انجام گرفت و در پایان مهندس مهری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس و سید کمال الدین نوری از کمپ ندای آرامش و پناهگاه شبانه صدای آرامش شهرستان کنگان بازدید داشتند.

مهندس مهری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس در خلال این دیدارها گفت : جامعه ای موفق خواهد بود که آموزش و پرورش آن به بالاترین سطح آموزشی و ‏تربیتی و معلمان آن در اوج توانایی و دانش آموزانش به درجه ای از موفقیت رسیده باشند و این امر نمی تواند تحقق یابد مگر ‏اینکه معلمانی خوب و تاثیر گزار در جامعه تربیت شوند.

وی افزود : معلمان نمادهای قدرت در هر جامعه ای محسوب می‎ ‎شوند چرا که وجود این قشر از جامعه با ‏توانمندیهای لازم می توانند هر کشوری را به اوج قدرت فکری، عقلی و نیروی انسانی برسانند.‏
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس تصریح کرد : در حال حاضر در آموزش و پرورش ده درصد مدارس تحت پوشش هستند و ما طبعا نیازمند این هستیم که تمام مدارس را تحت پوشش قراردهیم که هم اکنون نزدیک به ۳ سال است که موضوع مواد مخدر درکتاب های درسی آمده است و به مرور این مسئله افزایش پیدا می کند.
وی ادامه داد :  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس در راستای اجرای سند چشم انداز پیشگیری از مواداعتیاد اور همچنین سیاستهای کلان ستاد ، اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی در ۴ شهرستان کرده است . یکی از مهمترین دستگاهها که می تواند تاثیر گذاری خاص و ویژه ای در سطح جامعه داشته باشد اموزش و پروش است و از طرفی با روی کار امدن مواد روان گردان شیوع سن اعتیاد هم پایین امده که ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دستور کار و  برنامه ها خصوصا اموزش و پرورش قرار گرفته است .
مهندس مهری در پایان گفت : در همین راستا لازم است که تشکر ویژه از فرمانداری کنگان و مشخصا امور بانوان فرمانداری کنگان بدلیل اهتمام ویژه به امر اموزش و پرورش و …. داشته باشیم بگونه ای که این تلاش از چشم مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری پنهان نمانده و از کنگان و فعالان این عرصه بطور ویژه قدردانی و تشکر بعمل امده است.
 img-20161113-wa0016 img-20161113-wa0017 img-20161113-wa0018
img-20161109-wa0024
img-20161109-wa0026
 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن