بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35803
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 21 آبان 95 11:25 ق.ظ

حقیقتی تلخ و انکارناپذیر ؛

آژیر قرمز برای اهالی کنگان/ هشدار درباره افزایش مفاسد جنسی

ثلاث – یک پژوهشگر حوزه مطالعات اجتماعی کشور گفت: بر هم خوردن نسبت جنسیتی در یک جامعه مفاسد اخلاقی و جنسی را به همراه خواهد داشت و این زنگ خطری برای مسئولین امر است.


به گزارش ثلاث –  عبدالکریم گراوند با بیان اینکه مفاسد اخلاقی و جنسی اصلا در کشور مدیریت نمی‌شود به طوریکه در مناطقی سرمایه‌گذاری شده که نسبت سرمایه‌گذاری را بر هم زده‌اند، عنوان کرد: به طور قطع و یقین مفاسد جنسی در استان‌های گیلان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان توسعه می‌یابد چرا که نسبت جنسی بهم خورده است.

وی با بیان اینکه نسبت جنسیتی در استان همدان ۱۰۱ درصد، سیستان و بلوچستان ۹۸ درصد، بوشهر ۱۲۷ درصد، یزد ۱۱۲ درصد و البرز ۱۰۹ درصد است، اضافه کرد: در شهرستان کنگان نسبت جنسیتی به ۲۶۰ درصد هم رسیده است.

وی با بیان بر اینکه اگر فساد اخلاقی در جامعه اتفاق بیفتد چطور می‌توان جلویش را گرفت و باید چه کار کرد؟ تأکید کرد: اگر نظام برنامه بود این اتفاقات نمی‌افتاد بنابراین باید کشور را امن کرد چرا که نسبت جنسی در کشور حدود ۱۰۶ درصد بوده که به ۱۰۱ رسیده و علت آن مهاجرت مردان به خارج از کشور بوده که اکنون به زنان هم رسیده است.

وی در پایان گفت: متأسفانه سیستم دولتی، نظامی، مردم و شوراها به عنوان عناصر حکومتی در کشور کار و فعالیت می‌کنند بنابراین تا زمانی‌که یک فرمانده نباشد و براساس یک برنامه عمل نکند وضعیت کشور همین خواهد بود.

نظرات

  1. مهدی says:

    باسلام شورای تامین شهرستان میتواند با تصویب ساده ترین راه جلو مفاسد احتمالی که ناشی از حضور نیروهای اغماری ساکن در منازل مسکونی در شهر کنگان و بنک و سیراف وروستاه های اطراف سیراف بشود .اگر مصوب بشود هر شرکت یا پیمانکاری که بخواهد نیروهایش را در این منازل اسکان بدهد باید یک نفر از اهالی آنجا بعنوان نگهبان ویا آبدارچی استخدام بکند میشود تمامی نیرو های ساکن را کنترل کرد.باتوجه به اجاره بالای کمپ های مسکونی موجود در اطراف فازهاو پتروشیمی که توسط کارفرماساخته شده اگر هزینه استخدام یک نفر با اجاره خانه باز هم برای پیمانکاران مقرون به صرفه میباشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن