بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35809
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 21 آبان 95 2:25 ب.ظ

توسط شورای اسلامی و شهرداری سیراف مصوب شد

کمک ۱۰۰ میلیونی در راستای تقویت بنیه علمی و زیر ساختهای آموزشی سیراف

اختصاصی ثلاث- شهردار سیراف گفت: شهرداری و شورای اسلامی سیراف در راستای تقویت بنیه علمی و کمک به زیر ساختهای آموزشی و توسعه علوم پایه در مدارس، مبلغ یکصد میلیون تومان با همکاری شورای شهر مصوب نمودند.

 به گزارش ثلاث، با معاون سیاسی  اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان، رییس آموزش و پرورش شهرستان، بخشدارمرکزی، شهردار و شورای شهر سیراف، مدیران مدارس و البته امام جمعه سیراف و امام جمعه اهل سنت این شهر، جلسه بررسی چگونگی تقویت بنیه علمی و کمک به زیر ساختهای آموزشی سیراف برگزار شد.

پس از این نشست، شهردار سیراف در پاسخ تلفنی به سوال خبرنگار ثلاث راجع به محور اصلی این جلسه و نتیجه آن گفت: با توجه به نگاه چند بعدی  مجموعه شورای اسلامی و شهرداری سیراف جهت توسعه آتی این شهر کهن، چندی پیش این مجموعه  پانصد و بیست میلیون تومان را به ورزش این شهر اختصاص داد.

غلامحسین حیدری ادامه داد: طی همین هفته در راستای توسعه چند بعدی مد نظر برای شهر سیراف، جلسه ای با حضور مسئولان شهر و شهرستان در دفتر شهردار برگزار شد.

 وی عنوان کرد: در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی سیراف در راستای تقویت بنیه علمی و کمک به زیر ساختهای آموزشی و توسعه علوم پایه در مدارس، مبلغ یکصد میلیون تومان با همکاری شورای شهر مصوب نمودند. 

شهردار سیراف اضافه کرد: همچنین از مدیران مدارس تقاضا شد که از اعتبارات به نحو احسن استفاده شود و درراستای تقویت پایه معلمان و رفع نواقص فضای آموزش اقدام نمایند.

 حیدری در پایان از معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان، بخشدار مرکزی کنگان، شورای اسلامی شهر و ائمه جمعه ( شیعه و سنی) سیراف تشکر کرد.

 

 

 

img-20161108-wa0016 img-20161108-wa0017 img-20161108-wa0018 img-20161108-wa0020 img-20161108-wa0021 img-20161108-wa0022 img-20161108-wa0023 img-20161108-wa0024

 

 

//

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    همه تصاویر بی کیفیت می باشد

  2. ناشناس says:

    شهرستان و استان باید به داشتن چنین شهرداری به خود ببالند،که این اندازه به بحث اموزش و فرهنگ توجه میکنند و حساس هستند. پایدار باشی جناب حیدری بزرگوار

  3. فرهنگي says:

    تاریخ درخشان ایران اسلامی بخصوص شهر سیراف مرهون خدمات خالصانه مردانی بی ادعاست که همت و تلاش را سرلوحه خدمت به مردم بزرگوار و مومن این خطه از دیار میهن عزیز اسلامی قرار دادند، توسعه فرهنگی، اجتماعی، و آبادانی این شهر تاریخی میسر نگشته مگر به همت والای مردانی از جنس ایثار و عاشقان خدمت همچون عزیزان شورای اسلامی بندر سیراف

    وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از فرهنگیان در شهر کهن سیراف و مردم قدر شناس از زحمات شما و همکاران محترم در بررسی و رفع مشکلات در شهر تشکر و سپاسگزاری نمایم.

  4. دوستدار سيراف says:

    و کان الله واسعا حکیما

    که لطف خداوند بی انتهاست گشایشگر است و حکیمی سزاست

    حضور تلاش ظهور شهردار محترم جناب اقای غلامحسین حیدری

    تمشیت امور و تقویت حضور نیروهای کاردان، متعهد و مجرب به استظهار تدین، تخصص، کارآمدی و هوشیاری قوت می یابد.
    بدین وسیله، از توانمندیهای مدیریتی که در حوزه های خرد و کلان با هدف دمیدن روح زیر بنایی در عرصه های مختلف عمرانی، علمی، معنوی و اسلامی در کالبد شهرسیراف، اندیشمندانه اهتمام ورزیده اید و نیز باهم افزایی، هم اندیشی، هم سویی و هم فکری با اعضای شورای محترم شهر مبذول داشته اید، با قلبی سرشار از اخلاص و ارادت و در کمال امتنان و افتخار از زحمات ارزشمندتان تشکر می گردد.
    از حضرت سبحان کرامت و فضیلت توام با عزت و عظمت مسالت دارد.

  5. ناشناس says:

    درود بر بزرگ مردان سیراف. شورا و شهردار از این بهتر نمی شود

  6. ناشناس says:

    با سپاس از زحمات شهردار محترم در تمامی زمینه های ابادی و پیشرفت شهر سیراف. از اینکه اقای حیدری به بخش علمی ،فرهنگی و ورزشی توجه ویژه و خاصی دارند بسیار قابل ستایش می باشد و امیدواریم در اینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت علمی فرزندان این شهر باشیم.

  7. ناشناس says:

    احسنت هر شهرداری این کار را نمیکند

  8. ناشناس says:

    جوانان سیراف همت کنید و برای بازگشت به پیشینه علمی سیراف تلاش بنمایید. شهردار خسته نباشید

  9. ناشناس says:

    افرین جناب بزرگمرد سیراف

  10. سليمان says:

    اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.
    مردم فهیم و قدرشناس شهر سیراف بیش از ٣سال است که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و توسعه پرشتاب این شهر هستند .
    اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی پیش بینی می شد بسیاری از پروژه ها ی عمرانـی متوقف گردند اماخداونـد را شــاکریم که با درایـت ، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی ، فرهنگی ، تفریحی و خدماتی در شهر سیراف بوده ایم.

  11. ناشناس says:

    بهش بگین وعده ورزشی عملی کنه..این پیشکش

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن