بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35850
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 22 آبان 95 7:51 ق.ظ

خطیب جمعه کنگان

کنگان نیازمند حضور سونوگرافیست زن / مسئولان از نقد منصفانه استقبال کنند

ثلاث – امام جمعه کنگان : بسیاری از خانواده ها بویژه قشر بانوان از مراجعه به پزشک سونوگرافی مرد در کنگان خودداری و ابراز نگرانی می کنند

امام جمعه کنگان گفت: منتقدان باید در اظهارنظر جانب انصاف را رعایت و از هرگونه تهمت و افترا و یا امری که موجب تخریب و تضعیف نظام می شود اجتناب کنند.به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: انتقاد سازنده و هم پذیرش نقد منصفانه توسط مسئولان می تواند به رفع مشکلات کشور و اصلاح امور کمک کند.IMG_0145 [محمود محمودی امام جمعه کنگان]

وی یادآورشد: افرادی که خود را اهل تدبیر و عقلانیت می دانند نیز نباید به گونه ای رفتار کنند که باعث محرومیت جامعه از کارکردهای نقد منصفانه شود.

امام جمعه کنگان با بیان اینکه یکی از خواسته های منطقی مردم این شهرستان استقرار پزشک سونگرافی زن است گفت: بسیاری از خانواده ها بویژه قشر بانوان از مراجعه به پزشک سونوگرافی مرد در کنگان خودداری و ابراز نگرانی می کنند.

وی افزود: با مذاکراتی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بیمارستان امام خمینی (ره) شده است ، امید می رود زمینه حضور سونوگرافیست زن در کنگان فراهم شود.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در زمان تبلیغات یادآورشد: اظهارات دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا چهره کریه این کشور استکباری و جنگ افروز و مفسد را بیشتر نمایان کرد.

وی با تجلیل از پیش بینی رهبری فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، گفت: سادگی است با این اوضاع اسف باری که خود آمریکایی ها به آن معترفند برخی هنوز آمریکا را فرشته نجات بدانند.

محمودی با اشاره به روز حمایت از بیماران کلیوی گفت: مردم و مسئولان بویژه خیرین فکری اساسی برای حل مشکلات بیماران کلیوی کنند.

وی با گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از دهها عالم و فقیه و مجتهد مسلم قانون گذار بر ضرورت اجرایی شدن برخی اصول تعطیل شده قانون اساسی در کشور تاکید کرد.

محمودی بااشاره به ۲۴ آبان هفته کتاب و کتابخوانی با تبیین اهمیت این مقوله در آیینه روایات و کلام رهبری فرزانه انقلاب گفت: باید کتاب وارد سبد کالاهای مصرفی خانواده ها شود.
محمودی گفت: یکی از بهترین اقدامات در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه برگزاری مسابقات مدون علمی است که دفتر امام جمعه این شهر بارها برگزار کرده است.

وی در پایان به رها نمودن زباله ها توسط برخی افراد بویژه ریختن زباله از سطل های زباله در کنگان برای جمع کردن برخی اشیاء و پسماندها گفت: این کار خلاف بهداشت و محیط زیست است و متولیان باید ضمن شناسایی افراد ، کسانی که بخاطر فقر مالی چنین کاری می کنند را مورد حمایت و با دیگر افراد خاطی برخورد کنند.

نظرات

  1. عبدالله says:

    سلام وخسته نباشید.بله متاسفانه بخاطرنبودسونوگرافی زن مردم مجبورمیشوندیابه استان رفته ویایک هفته درمیان که درجم سونوگرزن موجوداست مراجعه کنند.درضمن یه فکری هم یراتکدی گرایان ودست فروشان سرچهارراههابکنید که بلکل وجهه شهرراخراب کردن.سپاس ازمسولین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن