بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3591
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 شهریور 93 11:57 ق.ظ

در حرکتی ابتکاری/

بازدید معتمدین و نخبگان کنگانی از پروژه های سفر رهبری

به گزارش ثلاث ؛ در حرکتی ابتکاری از سوی ستاد هفته دولت شهرستان کنگان:معتمدین و نخبگان کنگانی از پروژه های عمرانی بازدید کردند .

ثلاث : در آغازین روز هفته دولت و در اقدامی ابتکاری جمعی از معتمدین و نخبگان کنگان بهمراه فرماندار و جمعی از مقامات محلی از چند پروژه مهم سفر رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار بازدید کردند.

عباس تبرکی در مصاحبه با ایرنا با گرامیداشت هفته دولت گفت:یکی از مهمترین اهداف این کار آشنایی و بازدید میدانی معتمدین و نخبگان از روند اجرایی پروژه های مهم در این شهرستان بود.

وی گفت:به لطف سفر رهبر فرزانه انقلاب به این شهرستان و اعتبارات سفر معظم له و توجه و خدمات دولت خدمتگزار ، تحولی عظیم در توسعه بیشتر این خطه در حال رقم خوردن است.

بازدید از طرح توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی کنگان اولین پروژه ای بود که مورد بازدید قرار گرفت.

فرماندار کنگان گفت: این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری در حال اجراست که پیش بینی می شود در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

نخبگان و معتمدین همچنین از پروژه چند منظوره مجموعه بزرگ ورزشی کنگان بازدید کردند.

نماینده دولت در شهرستان با بیانم اینکه سالن ۱۵۰۰ نفره مجموعه ورزشی کنگان برای اولین بار در استان پس از انقلاب اسلامی احداث شده گفت:برای اجرای این پروژه بزرگ ورزشی ۱۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان از محل سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص که بخشی از این مجموعه در هفته تربیت بدنی و بخشی دیگر در سال آینده به بهره برداری می رسد.

مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کنگان سومین مقصد فرماندار ، معتمدین و نخبگان کنگانی بود.

تبرکی در خصوص این پروژه نیز گفت:برای اجرای مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شماره ۲ کنگان ۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که نیمی از آن از اعتبارات سفر رهبری معظم انقلاب و نیمی دیگر از محل اعتبلارت تملک دارایی های استان است و پیش بینی می شود این مخزن در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

پروژه آب شیرین کن کنگان آخرین مقصد بازدید کنندگان بود.

فرماندار کنگان در خصوص این پروژه نیز گفت:برای اجرای این پروژه بزرگ که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست ۴۷ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت:با اجرای این پروژه که پیش بینی می شود در سال ۹۴ به بهره برداری برسد ، روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب شیرین برای شهر کنگان تامین خواهد شد.

ابوذر حسین پور

نظرات

  1. کنگان عزیز says:

    معتمدین چه کسانی بودند؟

  2. یه نفر says:

    مردی از جنس عشق آقای خاکنژاد عزیز

  3. بی نام says:

    نخبگان چه کسانی هستند؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن