بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35911
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 آبان 95 2:11 ب.ظ

پیشرفت ۳۰ در صدی پروژه بوستان امید در شهرسیراف / تصویر

اختصاصی ثلاث – شهردار سیراف گفت : پیشرفت ۳۰ در صدی پروژه بوستان امید با محوریت شهدای خوش نام و با مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دومیلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی تامین میشود .

به گزارش ثلاث ،  غلامحسین حیدری شهردار سیراف خبر داد:  پروژه بوستان امید با محوریت شهدای خوش نام، با فرمان عبدالنبی یوسفی فرماندارشهرستان کنگان عملیات اجرایی آن آغاز شده بود و در حال حاضر شاهد پیشرفت ۳۰ در صدی آن هستیم .
شهردار سیراف تصریح کرد: پروژه بوستان امید با مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دومیلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی  تامین میشود ،  با جلساتی که با شورای اسلامی داشته ایم  نگاه مجوعه شهرداری و شورای اسلامی این است که محوریت بوستان امید شهدای خوش نام باشد.
وی ادامه داد : در همین راستا مبلغ دویست میلیون برای المان شهدای خوش نام برآورد شده و طرح اولیه آن هم تهیه شده است ، پروژه بوستان امید شامل فضای سبز ، فواره های آب و  وسایل بازی کودکان است و از بهترین مصالح جهت کف سازی فضای بوستان استفاده خواهیم کرد.
غلامحسین حیدری با بیان اینکه امسال در کنار پروژه های عمرانی که در دست اقدام است نگاه ویژه ای به بحث های فرهنگی و ورزشی داریم ، گفت :  در همین راستا جلسات صندوق توسعه ورزش و توسعه زیر ساخت های آموزشی در مدارس و تقویت بنیه علمی دانش آموزان را گرفته ایم و شورای اسلامی مبالغ مناسبی را جهت کمک  صندوقهای ذکرشده به تصویب رسانیده و به شهرداری اعلام نموده اند که تشکر ویژه ای از اعضای محترم شورای اسلامی شهر سیراف دارم . 
img_20161114_115832
img_20161114_115834
img_20161114_115836
img_20161114_115839
 
 

نظرات

  1. ناشناس says:

    حیف ساحل سیراف به آن زیبایی توسط شهردار نابود شد واقعا متاسفم دیگه از این ساحل نمی شه استفاده کرد

    • حسن says:

      برای خودت متاسف باش که با این همه پروژه و کارهای عمرانی شهردار هنوز تنگ نظر هستی.?? حیدری باعث افتخار سیراف است???

  2. ناشناس says:

    فکر کنم در این نظر مقداری غرض ورزی وجود داشته باشد زیرا شهردار به تنهایی برای مکان اجرایی بوستان تصمیم نگرفته باشند حتما مشاوران و کارشناسانی هم بوده اند. جناب حیدری بسیار برای سیراف زحمت کشیده اند و بهتر است شما هم برای ابادی و پیشرفت سیراف دست از سنگ اندازی و مخالفت های بیهوده بردارید. خسته نباشی شهردار عزیز

  3. ناشناس says:

    خیلی هم شهر قشنگ و زیبا میشود. دست شورا و شهردار درد نکنه

  4. محمدرضا says:

    شاید اگه فرد دیگه ای می خواست طرح این بوستان را إجرائی کند ساحل نابود میشد. اما جناب حیدری با ساخت پارک وحدت لیاقت،توانایى ،دانایی و قابلیت های ارزشمند خود را نمایان ساخت بطوری که دریا چشم انداز زیباتری دارد.

  5. ناشناس says:

    احتراماً بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از اقدام ارزنده آن شهرداری محترم و همچنین اعضای بزرگوار شورای اسلامی شهر سیراف در خصوص انجام کارهای عمرانی وفرهنگی اعلام نموده و امید آن داریم در راستای خدمات هرچه بهتر به شهروندان شاهد خدمات ارزنده تری از آن مجموعه بوده و باشیم. موفقیت در اجرای برنامه های اجرایی آن شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف را از ایزد منان مسئلت دارم .

  6. ناشناس says:

    از اینکه به فکر شهیدان هستید بسیار متشکریم. اینها ابروی انقلاب و کشور هستند.

  7. ناشناس says:

    واقعا تو این چند سال شهرداری اقای حیدری چهره شهر دگرگون شده. واقعا بسیار زحمت میکشند. خدا قوت و خسته نباشید جانانه خدمت شهردار خستگی ناپذیر

  8. ناشناس says:

    چرا سیراف ساحل ماسه ای ندارد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن