بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35920
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 آبان 95 4:51 ب.ظ

دو آمبولانسِ کنگان به ان آی سی یو و آی سی یو تجهیز شدند

ثلاث- جهت ارائه خدمات درمانی بهتر با امنیت بالاتر، دو آمبولانس بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان به ترتیب به ان آی سی یو و آی سی یو تجهیز شدند.

به گزارش ثلاث، دکترحسن حیدری در خصوص تجهیزامبولانس این بیمارستان به ان ای سی یو گفت: امکانات این امبولانس در جهت حفظ، سلامت و نگهداری نوزادانی است که سلامت انها به مخاطره افتاده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: این امبولانس مجهز به دستگاه هایی مانند ونتیلیشن یا تهویه طبیعی، سیستم دی سی شوک، سیستم پمپ سرم و برانکارد های مخصوص را شامل می شود.

وی گفت: فضا و دکوراسیون داخلی این امبولانس تغییر یافته است واین امر  در جهت حمل ، نگهداری ومراقبت های ویژه نوزادان در اعزام به مراکز درمانی دیگرانجام شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: برای تجهیز این امبولانس، مبلغی بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان هزینه شده است؛ که از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و به همت واحد اورژانس و سوانح دانشگاه جناب اقای دکتر دادجو و ریاست محترم دانشگاه تخصیص داده شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده، اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، به آمبولانس ICU دار مجهز شد.

مهندس محمد بازیاری افزود: با استقرار این تجهیزات در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کنگان، جابه‌جایی بیماران و حادثه دیدگان آسان و امن‌تر از گذشته شده و خدمات بهتری به آنان ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون همکاران فوریت‌های پزشکی (اورژانس ۱۱۵) آماده ارایه خدمات اورژانسی به مردم شریف شهرستان با آمبولانس ICU دار می‌باشند.

تجهیز این آمبولانس حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

۱۸۱a0163

۱۸۱a0170 ۱۸۱a0171 ۱۸۱a0177

 

 

 

img-20161114-wa0015 img-20161114-wa0017

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن