بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35936
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 آبان 95 4:35 ب.ظ

افتخارآفرینان کشتی پتروشیمی جم به عضویت تیم ملی درآمدند

ثلاث- افتخارآفرینان پتروشیمی جم به عضویت تیم ملی درآمدند

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در گروه ج مسابقات  با شرکت ۱۲ استان در شیراز و از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ آبانماه با حضور ۱۱۳ کشتی گیر و در ۵ دور برگزار شد که ورزشکاران شرکت پتروشیمی جم در قالب تیم استان بوشهر مدال های طلا و نقره دو وزن را از آن خود کردند.
در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که در مجموع با ۲۱۶ مسابقه کشتی و در ۵ دور پیاپی برگزار شد نمایندگان شایسته پتروشیمی جم که در قالب تیم استان بوشهر در این مسابقات شرکت کرده بودند بار دیگر باعث افتخار پتروشیمی جم شدند و مقام  اول و دوم وزن های ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم را از آن خود کردند.
بر اساس این گزارش: در مسابقات کشتی آزاد احسان امینی در وزن ۹۷ کیلوگرم  با اقتدار کامل و با غلبه بر تمامی حریفان موفق شد به مدال طلا این دوره از مسابقات دست یابد و به اردوی تیم ملی راه یابد.
دیگر نماینده شایسته پتروشیمی جم در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد سعید امیری بود که با شایستگی و با غلبه بر تمامی حریفان مستقیم و به علت امتیاز فنی کمتر نسبت به یکی از رقیبان به مدال نقره این این دوره از مسابقات دست یافت و با توجه به دعوت از نفرات اول تا سوم مسابقات به اردوی تیم ملی، این نماینده شایسته پتروشیمی جم نیز پس از تایید کمیته فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی کشتی راه یافت.
شایان ذکر است دیگر نماینده ورزشکار پتروشیمی جم داوود گیل نیرنگ که در کشتی فرنگی این دوره از مسابقات حضور داشت با دعوت سرمربی تیم ملی به عضویت کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان یکی از مربیان این تیم در آمد
روابط عمومی و امور ورزش پتروشیمی جم ضمن عرض تبریک به این عزیزان در ادامه راه و تیم ملی برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.
%d9%be%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-%da%a9%d8%b4%d8%aa%db%8c
//
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن