بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35983
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آبان 95 1:49 ق.ظ

تهیه برنامه شهر به شهر در شهرستان کنگان از طریق شبکه دو صدا و سیما

اختصاصی ثلاث – فرماندار شهرستان کنگان گفت : معرفی ویژگی های جغرافیای ، ویژگی های منطقه ، جاذبه های گردشگری ، معرفی مفاخر ، آیین ، آداب و رسوم صحیح ، صنایع دستی و سوغات شهرستان با بهره گیری از تصاویر زیبا و مناسب می تواند یکی از مهم ترین آیتم های این برنامه برای هرچه بهتر معرفی کردن شهرستان کنگان باشد .

عباس پاریابی معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری ضمن خوش آمد گویی و خدا قوت به حاضرین در جلسه و عوامل تهیه کننده برنامه شهر به شهر گفت : موضوع این برنامه بدین صورت می باشد که یک گردشگر وارد شهر می شود و به همراه نوجوانان شهر با جاذبه های گردشگری ، موسیقی سنتی ، بافت تاریخی ،فرهنگی و … منطقه آشنا می شود .

پاریابی افزود : این برنامه با ایجاد انگیزه ، شادی و نشاط در بین نوجوانان و ترغیب به سفر و گردش در داخل کشور با اهداف آشنایی با تاریخ و فرهنگ تمدن کشور عزیزمان تولید می شود .

در ادامه غلامی مدیر تولید برنامه شهر به شهر توضیحاتی درباره چگونگی ضبط برنامه داد و گفت : برنامه سازان شهر به شهر با کمک آموزش و پرورش شهرستان با شناسایی دانش آموزان دختر و پسر ممتاز در زمینه مجری گری با آموزش آنها به معرفی شهر ، مناطق گردشگری ، جوانان قدیمی و جدید ، موسیقی ، آداب و رسوم ،جاذبه های تاریخی ، غذای محلی و … خواهد پرداخت .

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان ضمن تشکر از عوامل تولید برنامه شهر به شهر ، گفت : معرفی ویژگی های جغرافیای ، ویژگی های منطقه ، جاذبه های گردشگری ، معرفی مفاخر ، آیین ، آداب و رسوم صحیح ، صنایع دستی و سوغات هر شهر با بهره گیری از تصاویر زیبا و مناسب می تواند یکی از مهم ترین آیتم های این برنامه برای هرچه بهتر معرفی کردن شهرستان کنگان باشد .

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد : این برنامه که با رویکرد  نشاط آفرینی و امید بخشی در جمع مردم با حضور نخبگان شهرستان در یک مکان تاریخی یا تفریحی ضبط می شود ، این برنامه شهرستان را از لحاظ ویژگی های اقلیمی ، پتانسیل های اقتصادی ، صنعتی ، فرهنگی ،اجتماعی ، ظرفیت های گردشگری ، تاریخی و راه های دسترسی معرفی می کند.

وی خواستار همکاری شهرداری های سه گانه و آموزش و پرورش با عوامل تولید برنامه شهر به شهر برای هر چه بهتر ضبط شدن برنامه شد.

 

img_20161115_013851

img_20161115_013834

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن