بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36009
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 آبان 95 8:35 ق.ظ

فرمانده انتظامی استان:

پلیس کنگان قاتل رییس پلیس مواد مخدر لامرد را به دام انداخت

ثلاث -فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که هفته گذشته با اسلحه ساچمه زنی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد را به شهادت رسانده بود در کنگان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که هفته گذشته با اسلحه ساچمه زنی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد را به شهادت رسانده بود در کنگان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ثلاث ، سردار حیدر عباس زاده گفت: فردی به هویت “غ، پ”در مورخ ۱۸ آبانماه سال جاری با شلیک اسلحه ساچمه زنی ستواندوم “علی اکبر کشتکار “رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد را در حین ماموریت به شهادت رسانده و متواری می گردد.

شهیدعلی اکبر کشتکار

وی اضافه کرد: این قاتل فراری که در منزل یکی از بستگانش در شهر کنگان استان بوشهر مخفی شده بود، صبح امروز پس اقدام به سرقت به عنف نافرجام یک دستگاه تاکسی تلفنی تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد.

به گفته سردار عباس زاده این متهم پس از دستگیری خود را با هویتی جعلی معرفی ولی در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی کنگان ضمن بیان هویت اصلی خود اعتراف کرد با اسلحه سوزنی افسر پلیس را در حین ماموریت کشف مواد مخدر به شهادت رسانده و از محل متواری شده است./خلیج فارس

نظرات

  1. سجاد رحیمی زاده says:

    درود خدا بر شما نیرهای زحمت کش این مرزبوم کشورمان

    فقط خداکنه درس درست حسابی به این قاتل کثیف بدهند که درس عبرت باشه برای دیگر ارازل ها

    • سمیه احمدی says:

      احسنت بر شما استاد عزیز آقای رحیمی زاده

      واقعا باید درس عبرتی بهش بدهند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن