بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36020
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 آبان 95 3:06 ب.ظ

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان

سمن ها ، بهترین مشاوران دستگاه اجرایی

اختصاصی ثلاث – نشست هم اندیشی سمن ها ، تیم های اجتماعی محوربا مسئولین ادارات شهرستان کنگان در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد .

به گزارش ثلاث ، احمد خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان در این نشست ضمن معرفی تمام سمن ها و تیم های اجتماعی محور به مسئولین شهرستان ، گفت : هدف از تشکیل این نشست آشنایی مسئولان دستگاه های اجرایی باظرفیت سمن ها ، تیم های اجتماع محور ، موسسات خیریه و همچنین فعالیت های صورت گرفته و برنامه ها آتی آنان بود .

خاکنژاد افزود : سمن ها نقش بازوان دستگاه های اجرایی را دارند و رابط مردم ، دولت و زبان گویای انان هستند . آنها با مطالبه گری و نقد سازنده می توانند نقش بسیار موثری در رفع مشکلات و اصلاح امور داشته باشند و ما باید از سمن ها و تیم های اجتماع محور به خاطر تلاشهایی که در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، آموزشی ، اجتماعی ، محیط زیست ، برگزاری همایشها ، نشست ها و نقشی که در پیشگیری و کاهش آسیب ها داشته اند ، تشکر کنیم.

وی ادامه داد :مسئولین باید از ظرفیت سمن ها به عنوان نیروی جوان ، خوش فکر و  دلسوز که می توانند بهترین مشاوران دستگاه های اجرایی باشند ، استفاده نمایند و با بهره گیری از اندیشه های آنان در اتاق فکر  به بروز شدن برنامه های دستگاه ها کمک کنند .

وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه ما هستند ،گفت : نیروی جوان و توانمند شهرستان پتانسیل ها و نعمت خدا دادی بزرگی هستند که باید با حمایت از آنان و استفاده از توانایی ها در افزونی این نعمت کوشا باشیم .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه موسسه های خیریه و انجمن بیماران کلیوی نیز بار سنگین حمایت از افراد نیازمند ، آسیب دیده و لازم التوجه را بر دوش می کشند ، یاد آور شد : این عزیزان بدون هیچ چشم داشت و تبلیغاتی کار خود را انجام می دهند و سهم عمده ای در کاهش مشکلات و اسیب های اجتماعی دارند .

خاکنژاد در پایان گفت : دستگاه های اجرایی باید با همه نوان و ظرفیت موجود خود شرایط مناسب برای کار و تلاش این بزرگواران فراهم اورند و جهت تسهیل کار آنان اقدامات لازم را انجام دهند تا مسیر موسسه های خیریه و انجمن ها هموار شود .

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b2%db%b1%db%b2%db%b2

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b3%db%b6%db%b0%db%b9

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b3%db%b7%db%b0%db%b4

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b3%db%b9%db%b0%db%b6

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b4%db%b0%db%b4%db%b1

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b9%db%b4%db%b1%db%b3%db%b3

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن