بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36122
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 آبان 95 0:51 ق.ظ

الماسی: بنادر جنوب استان بوشهر باید توسعه یابند

ثلاث، نماینده دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب استان بوشهر استعداد ویژه‌ای در توسعه‌ی فعالیت‌های دریایی دارد گفت: دولت باید سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه تجارت دریایی جنوب استان داشته باشد.

به گزارش ثلاث، نماینده دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه با معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران با اشاره به اینکه جنوب استان بوشهر استعداد ویژه‌ای در توسعه‌ی فعالیت‌های دریایی دارد گفت: دولت باید سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه تجارت دریایی جنوب استان داشته باشد.

سکینه الماسی در این دیدار با تشریح وضعیت بنادر تجاری جنوب استان و مشکلات موجود گفت: تجارت دریایی بخشی از هویت این منطقه است و از دیرباز دارای شهره‌ای جهانی بوده اما امروز مغفول مانده است.

الماسی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های بالقوه جنوب استان بوشهر در توسعه تجارت دریایی گفت: بودجه سازمان بنادر و دریانوردی برای بنادر این حوزه باید رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی گفت: در صورت حمایت‌های قانونی بخشی از نیاز بنادر توسط بخش خصوصی رفع می‌شود.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این نشست با تشکر از نماینده مردم جنوب استان بوشهردر مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری و ارائه‌ی راهکارهای دقیق اجرایی گفت: بنادر کوچک با مشکل کاهش رونق روبرو هستند و تلاش می‌کنیم تا جلو این روند گرفته شود.

محمد سعیدنژاد با بررسی نامه‌های درخواستی الماسی ضمن صدور دستورات لازم نسبت به رفع مشکلات از جمله لایروبی اسکله دیر، و توسعه اسکله‌های کنگان و عسلویه، قول مساعد داد.

 

در این نشست که رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، الماسی نماینده جنوب استان را همراهی می‌کرد پس از دو ساعت بحث  و تبادل نظر مقرر شد در آینده نزدیک جلسه‌ای برای پیگیری مصوبات، برگزار شود.

 

 

img-20161117-wa0017 img-20161117-wa0018

 

//

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن