بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36210
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 آبان 95 8:26 ب.ظ

نماینده جنوب استان بوشهر

خدمات درمان در سه شهرستان حوزه انتخابیه صفر است

به گزارش ثلاث – نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در جمع مردم شهرستان کنگان ابراز داشت: متاسفانه در سه شهرستان حوزه انتخابیه ام خدمات درمان نزدیک به صفر است و این اتفاق ناخوشایند جای بسی تامل دارد.

به گزارش ثلاث – نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در جمع مردم شهرستان کنگان ابراز داشت: خوشبختانه خدمات دولت و نظام در شهرستان کنگان خوب، جدی و قابل تقدیر بوده است ولی باید عنوان کرد که متاسفانه در سه شهرستان حوزه انتخابیه ام خدمات درمان نزدیک به صفر است و این اتفاق ناخوشایند جای بسی تامل دارد.

سکینه الماسی گفت: انتظار می رود مسئولین به دنبال احقاق تفاهم نامه ای که بین سه وزارت خانه نفت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بهداشت باشند

وی افزود: شهرستان دیر سالیان متمادی است که داشتن یک بیمارستان محروم است و بیمارستانی که در حال ساخت بود هم اکنون خاک می خورد و انتظار می رود در دهه فجر اتفاقات خوبی در این باره رخ دهد.

وی گفت: فضای خوبی برای شهرستان کنگان رقم خورده و امیدواریم تخصص های مورد نیاز نیز برای رفع نیازهای درمانی مردم تامین شود.

وزیر بهداشت در جمع مردم شهرستان کنگان ابراز داشت: خوشبختانه خدمات ارزشمندی در شهرستان کنگان توسط دولت و نظام جمهوری اسلامی رقم خورده است در همین بیمارستان تعداد تخت ها از ۴۷ عدد به ۲۰۰ تخت افزایش یافته و تعداد متخصصین آن نیز از ۸ تخصص به ۳۸ پزشک متخصص افزایش یافته که نشان دهنده تحول خوبی در این زمینه است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن