بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36558
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 آذر 95 2:11 ب.ظ

در حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور

توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان مطالبه مشترک مسئولین شهرستانی مطرح شد

اختصاصی ثلاث- در حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان مطالبه مشترک مسئولین شهرستانی مطرح شد.

%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b6%d8%b9%d9%81%d8%a7%d9%86

به گزارش ثلاث، روز چهارشنبه مهندس محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران ، مهمان کنگانی ها بود.

در این نشست که با حضور همه مسولین شهرستان برگزار شد، درخواست های مختلفی از مهمان این جلسه مطرح شد.

در این میان یکی از خواسته های مسولین به صورت مشترک مطرح شد.

توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان مطالبه مشترک مسئولان شهرستان از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بود.

 

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان در این جلسه گفت: شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهربا جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر، میزبان ۱۶ هزار هکتار سطح زیر بنای صنعت است که قطعا با این حجم گسترده صنعتی، طبیعی است که آسیب های اجتماعی فراوانی هم در این حوزه رخ دهد که نیاز به توجه دارد .

یوسفی با اشار به ۹۱۵ حادثه صنعتی رخ داده طی یک سال در شهرستان کنگان اظهار داشت : بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان امروزعلاوه برصنعت به چندین شهرستان خدمات ارائه می دهد. وی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان کشور، ادامه داد: مطمئنا الطاف جنابعالی نسبت به تقویت ، تجهیز و توسعه بیمارستان گام بلندی است در راستای خدمت به مردم محروم که در این شهرستان هستند.

در این خصوص حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان  نیز در حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: به عنوان یکی از مطالبات بحق مردم با توجه به اینکه در حال حاضر بیمارستان امام خمینی (ره ) محل مراجعه چند شهر و شهرستان می باشد، لذا  توسعه و تجهیز  بیمارستان امام خمینی کنگان از خواسته های مهم مردم منطقه است .

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی کنگان، قطب درمانی جنوب استان بوشهرو بخشی از استان های همجوار است، نیاز به توسعه بخش های مختلف از جمله احداث کلنیک تخصصی مستقل می باشد.

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان نیز در این جلسه خطاب به مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیمارستان یکی از مهمترین مسائل برای مردم شهرستان کنگان است.

وی اذعان داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در حال حاضر گنجایش این همه مراجعه کننده را ندارد؛ تخت ها، اتاق عمل و مسئله زایشگاه که یکی از موارد بسیار مهم می باشد، جوابگو نیست و نیاز است که توجه ویژه ای به این بیمارستان شود که انشاءالله از این حالت فعلی بیرون بیاید و ما شاهد یک بیمارستان مجهز باشیم که بتواند پاسخگوی تمام این شهرستان­هایی که برای درمان به این شهرستان روی می آورند، باشد و این همت همه عزیزان را می طلبد و امیدواریم که این موضوع به مقام معظم رهبری منتقل شود و یقین داریم که مقام معظم رهبری در این راستا عنایت ویژه ای خواهد داشت.

جمالی در پایان گفت: امیدواریم که ان شاالله شاهد روزی باشیم که بیمارستانی با ۲۵۰ تخت خواب در کنگان افتتاح کنیم.

در حاشیه این نشست، دکتر حسن حیدری رییس بیمارستان کنگان نیز درخواست خود را مبنی بر ایجاد یک درمانگاه تخصصی دیگر در کنگان به رییس بنیاد مستضعفان مطرح کرد و گفت: مناطقی که توسط بیمارستان کنگان پوشش داده می­شود بسیار گستره است و عمده این مناطق، محروم و از قشر کم درآمد هستند.

وی تصریح کرد: کمک به بیمارستان، کمک به تمام مستضعفان است.

 

 رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در این خصوص نظر مثبت گذاشت و قول پیگیری داد و گفت: مسئله بیمارستان به عنوان یکی از مطالبات مردم را پیگیری خواهم کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن