بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36589
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 آذر 95 6:20 ب.ظ

امام جمعه کنگان

تفکر بسیجی نیاز امروز کشور است

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب به فرمان امام راحل ، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب به فرمان امام راحل ، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی با بهره گیری از فرمایشات رهبر فرزانه و بسیجی انقلاب ، پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی زندگی را بهترین تعبیر از بسیج و بسیجی دانست و بیان نمود: شاخصه اصلی بسیجی واقعی ولایتمداری است.
خطیب جمعه با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ، بسیج را لشکر انقلاب ، مظهر مردم سالاری دینی و متکی بر بصیرت خواند و عنوان نمود: امروز به فضل الهی بسیج پرچمدار ولایت است.
محمودی در ادامه با بازخوانی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان کشور به نقش اثرگذار و بی بدیل بسیج در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره و گفت: این بسیجیان با بصیرت بودند که در در روزهای حساس جلوی فتنه را گرفتند و نگذاشتند دشمن به نقش شوم خود جامه عمل بپوشد.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به سفر مدیر انقلابی و جهادی بنیاد مستضعفان کشور به کنگان و حل مشکل چندین ساله مردم این شهر بیان داشت: اقدام انقلابی بنیاد مستضعفان در واگذاری اسناد زمین ها به اقشار آسیب پذیر در شهرستان کنگان ، روح امید را در مردم زنده و خط بطلانی بر اندیشه بدخواهانی کشید که سعی کردند نظام را دینی را زیر سوال ببرند.
وی همچنین ضمن سپاس از الطاف رهبری فرزانه انقلاب ، از همه افرادی که در راستای حل این مشکل همت کردند از جمله دکتر احمدی نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران سابق و لاحق ، شورای شهر و معتمدین تشکر کرد.
وی با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و دعوت برای حضور در مراسم زیارت پیامبر اعظم از راه دور ، به آثار و برکات محبت اهلبیت پیامبر مکرم اسلام در آینه روایات اشاره و بیان نمود: دین بدون ولای اهلبیت معنا و مفهومی ندارد.
خطیب جمعه با نکوداشت هفته وقف و اهتمام اهلبیت در گفتار و عمل به این سنت حسنه ، بیان نمود: سنت حسنه وقف در کشور نیازمند احیاء است.
محمودی در بخش پایانی با اشاره به برخی حاشیه سازی ها در کشور توسط افراد سیاسی ، این اقدام را حرکتی در جهت خاموش کردن مشعل مطالبه گری مردم از مسئولان دانست و با دعوت به پرهیز از چنین اقداماتی گفت: دو قطبی شدن ، آفتی بزرگ برای کشور است که باید از آن اجتناب کرد.
نکوداشت یاد و خاطره فقیه و مرجع عالی مقام آیت الله موسوی اردبیلی(ره) ، تجلیل از شخصیت انقلابی خانم دباغ و نیز شهدای مدافع حرم از دیگر فرازهای خطبه های نماز جمعه کنگان بود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن