بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36725
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آذر 95 5:32 ب.ظ

پروفسور فرهود پدر علم ژنتیک ایران به سؤالات پزشکی مخاطبان فارس پاسخ می‌دهد

داریوش فرهود پروفسور ژنتیک پزشکی و پدر علم ژنتیک ایران هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی هموطنان، مهمان برنامه «مطب مجازی» در خبرگزاری خواهد بود.

خبرگزاری فارس: پروفسور فرهود پدر علم ژنتیک ایران به سؤالات پزشکی مخاطبان فارس پاسخ می‌دهد

به‌گزارش ثلاث به نقل از  گروه بهداشت و درمان  خبرگزاری فارس در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و برای حفظ و مراقبت از سلامت جسمی و روانی در جامعه و همچنین پیشگیری و آموزش شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها، مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه «مطب مجازی» هستند، منتشر می‌کند.

همچنین برای بالابردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقا سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان می‌توانید پرسش‌های خود از پزشک مهمان هفته را تا تاریخ ۱۲ آذرماه و در تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۱۱۶۶۷ یا آیدی تلگرامی farsnews@ مطرح کرده و پاسخ‌های خود را از طریق برنامه «مطب مجازی» در صفحه مشاوره سلامت خبرگزاری فارس دریافت کنند.

داریوش فرهود مهمان نخستین قسمت برنامه «مطب مجازی» در خبرگزاری

داریوش فرهود متولد فروردین ماه ۱۳۱۷ در تهران است، وی دکتری علوم طبیعی در ژنتیک انسانی و phd انسان شناسی را در سال ۱۳۵۱ از دانشگاه ماینس آلمان کسب کرد و در سال ۱۳۷۰ موفق به کسب درجه پروفسوری در رشته ژنتیک پزشکی از دانشگاه مونیخ آلمان شد. پروفسور فرهود بنیان‌گذار، استاد و مدیر گروه ژنتیک انسانی دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال های ۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲ بوده، همچنین وی از سال ۱۳۸۵ تا کنون به عنوان عضو پیوسته و دائمی فرهنگستان علوم پزشکی ایران مشغول فعالیت است.

شما می‌توانید سئوالات و مشکلات خود را در زمینه ژنتیک، باروری، نازایی، ازدواج‌های فامیلی، ضرورت آزمایش ژنتیک و نیاز به آن، از فلج تا کاهش قوای هوشی، تالاسمی و … را از روش‌های اعلام شده مطرح کنید.

 

 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. محمد says:

    ای کاش بیشتر قدر این افراد دانسته میشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن