بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36823
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 آذر 95 2:25 ق.ظ

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگان برگزار می کند:

برپایی ایستگاه کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگان

ثلاث – رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: آشنا کردن مخاطبین با کتاب وکتابخوانی ارج نهادن به فعالیت کتاب وکتابخوانی، معرفی نویسنده و کتابهای موجود در مرکز، از جمله اهداف اجرای این برنامه بود .

گشتی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگان در برپای هفته بزرگداشت کتاب و کتاب خوانی گفت: یکی از ویژه برنامه های هفته کتاب وکتابخوانی مرکز فرهنگی هنری شهرستان کنگان که به مدت یک هفته به اجرا در آمد برپایی ایستگاه کتابخوانی بود .

وی افزود: اعضا ء، دانش آموزان و اولیاء از جمله مخاطبین این برنامه بودند که در طول یک هفته با دعوت از صدها نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه و حضور اعضا ثابت و اولیا این برنامه در قالب وسیع کتابخوانی همگانی به اجرا در آمد .

گشتی با بیان اینکه هر کدام ازمخاطبین با مطالعه یک کتاب با این دوست تازه ،پیمان بستند، ادامه داد: کتاب دوستان با نوشتن نام کتاب ،نویسنده، اسم خود و تاریخ مطالعه کتاب بر روی کارتهای رنگی ونصب درایستگاه کتابخوانی این دوستی را به یاد ماندنی کردند .

وی در پایان گفت: آشنا کردن مخاطبین با کتاب وکتابخوانی ارج نهادن به فعالیت کتاب وکتابخوانی، معرفی نویسنده و کتابهای موجود در مرکز، از جمله اهداف اجرای این برنامه بود .

۵gg ۴۰ ۶%d9%85 s ۷۷ kk44 n

//

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن