بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36974
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 11 آذر 95 2:38 ب.ظ

آنچه در نشست انجمن جوانان شهر کنگان با الماسی گذشت

اختصاصی ثلاث – اعضای انجمن جوانان شهر کنگان در دفتر مرکزی خانم الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نشست و دیدار داشتند.

به گزارش ثلاث؛ در روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۹/۱۰ ساعت ۱۶ تعدادی از اعضای انجمن جوانان شهر کنگان به همراه هیت رییسه این انجمن در دفتر مرکزی خانم الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نشست و دیدار داشتند.
در این دیدار ابتدا نادر احمدی رئیس انجمن در خصوص مجمع عمومی جوانان، اهداف، ساختار و نحوه تشکیل انجمن توضیحاتی ارائه نمود، سپس به نحوه انتخاب هیات رئیسه و وظایف اعضاء پرداختند .
وی در ادامه به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب جوانان این شهرستان پرداخت وگفت: تعدادی از خواسته ها و مطالبات به حق و تضییع شده جوانان از جمله اشتغال و فرصت های شغلی، تسهیلات حمایتی جهت کارآفرینان، حمایت از پیمانکاران بومی، حمایت صنعت از دانشگاه ها، تقویت فنی حرفه ایی، ایجاد دانشکده فنی حرفه ایی، ایجاد مثلث حمایتی اشتغال از جوانان تحصیلکرده دانشگاه ها و فنی حرفه ایی کنگان در دوره های عملی، حمایت از تحصیلکرده های دانشگاه ها و نخبگان و تقویت بکارگیری نیروی انسانی شهرستان کنگان در چارت سازمانی ادارات شهرستان می باشد.
 احمدی جهت همیاری در حل معضلات مذکور و هم افزایی فکری وعملی خواستار ایجاد کانال ارتباطی و رابطه ایی پایدار بین اعضا انجمن و  نماینده مجلس شد.
بسام کریمی به عنوان سخنگوی انجمن به موضوع بسیار حساس وقابل توجه اشتغال وفرصت های شغلی موجود در منطقه پرداخت ، راهبرد و راهکاریی جهت حل این معضل در ارتباط با استخدام افراد در منطقه ارائه داد.
در آخر انتظارات مردم و به خصوص جوانان این شهرستان در زمینه حل معضلات پیش رو را برشمردند و خواستار پیگیری جدی این امر از خانم الماسی شدند.
پس از آن خانم الماسی از حضور نمایندگان این انجمن قدردانی و تشکر کردند و ایشان از برپایی چنین انجمنی برای دفاع از حقوق جوانان و همچنین ایجاد اتحاد بین آنهاابراز خرسندی کرد و اقدامات لازم را برای برقراری تعامل بیشتر بین ایشان و انجمن جوانان شهرستان کنگان را از مدیران دفتر خود خواستار شد تا در نوبت های بعدی به صورت تخصصی تر در مورد مسائل و معضلات پیش رو به بحث و تبادل نظر بپردازند.
img-20161204-wa0063 img-20161204-wa0067 img-20161204-wa0068 img-20161204-wa0066
//

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن