بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36997
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 15 آذر 95 11:27 ق.ظ

تخفیف ساختمانی برای مناطق جنوبی بوشهر

ثلاث- البته این مصوبه شورای شهر نصیب آن دسته از املاکی می شود که دارای سند رسمی باشند، در حالی که بخش عمده اراضی این منطقه به صورت قولنامه ها دست به دست می شوند.

 به گزارش ثلاث: اعضای شورای شهر بوشهر با لایحه شهرداری برای تخفبف عوارض به محلات جنوبی موافقت کرد.

 در نشست یکشنبه شب این شورا که به صورت علنی برگزار شد، برخی لوایح مطرح گردید که یکی از آنها تخفیف عوارض در محلات جنوبی شامل امامزاده، ریشهر، رایانی، سرتل و تنگک ها بود که هدف از آن تشویق و ساماندهی ساخت و ساز در این مناطق بود.

براین اساس، طی شش ماه صدور پروانه ساختمانی ۳۰ درصد، تخریب و نوسازی ۳۰ درصد و شناسنامه ساختمانی ۲۰ درصد در این مناطق با تخفیف همراه است.

البته این مصوبه شورای شهر نصیب آن دسته از املاکی می شود که دارای سند رسمی باشند، در حالی که بخش عمده اراضی این منطقه به صورت قولنامه ها دست به دست می شوند و برای کسب سند نیز فرآیند زمانبری پیش رویشان می باشد.

همچنین در این نشست با اجاره سازه نگین در میدان رئیسعلی به سرمایه گذار جت اسکی دریایی به مدت ۳ سال با قیمت ماهانه ۳۰ میلیون تومان و افزایش ۲۰ درصدی در هر سال موافقت شد.

از حاشیه های این جلسه، حضور یکی از شهروندان در صحن علنی بود که اظهارات وی مبنی بر اینکه شورای چهارم در طول تصدی نمایندگی مردم اقدام موثری صورت نداده با مجادله کلامی برخی اعضا مواجه شد. در این بین یکی از اعضا نیز از وی پرسید: آیا شما کاندیدای انتخابات آینده شورا هستید که پس از تایید این شهروند، وی ادامه داد: اگر در سالهای قبل در صحن شورا حضور یافته و انتقاد می کردید و امروز هم بدون برآورد آینده چنین موضعی داشتید، حرف شما قابل پذیرش بود.

برخی اعضا نیز معتقدند بودند: حل همه مشکلات در اختیار شورا و شهرداری نیست و برخی دستگاهها همکاری و اعتبار کافی را ندارند، از این رو باید انتظارات از شورا واقعی باشد./خلیج فارس

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن