بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37009
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 15 آذر 95 4:30 ب.ظ

وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر سفر می‌کند

ثلاث-مدیر کل ورزش و جوانان استان:در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور افتتاح می‌شود

به گزارش ثلاث؛ خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در جلسه ی هماهنگی حضور وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح مجموعه ورزشی شهدای کنگان ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به اعضاء حاضر در نشست اظهار داشت: این جلسه در راستای پیش بینی و تمهید مقدمات لازم برای افتتاح مجموعه ۱۵۰۰ نفری شهدا ورزشکار شهرستان برگزار شده است.
در ادامه احمد بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار نمود: دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در روز پنجشنبه ۱۸ آذر سفر یک روزه ای را به استان بوشهر خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در این سفر بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در کنگان افتتاح می‌شود تصریح کرد: این مجموعه ورزشی با ۳۲ هزار مترمربع مساحت و سرمایه‌گذاری ۱۷۸ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه با حضور مسعود سلطانی‌فر مسابقات همگانی طرح فجر امید در استان بوشهر آغاز می‌شود افزود: این مسابقات با شرکت ۵۰۰ تیم ورزشی در ۲۱۰ زمین چمن مصنوعی احداثی در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود.

بهروزیان‌فر با اشاره به اینکه اعتبارات این مجموعه ورزشی از محل سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگان تامین شده است بیان کرد: مجموعه ورزشی کنگان دارای سالن سقف کوتاه، زمین چمن استاندارد، سکوی تماشاچی، روشنایی کامل، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت ۱۲۰ نفر و سالن چند منظوره ۱۵۰۰ نفری با تمام امکانات است.

وی بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر دانست و افزود: نشست با سمن‌ها و جوانان و هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر است.
سپس یوسفی فرماندار کنگان گفت: بسیار مایه مسرت است که جلسه امروز، برنامه ریزی و هماهنگی برای افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی استان بنام شهدای ورزشکار شهرستان کنگان است.
عبدالنبی یوسفی ادامه داد: بهره برداری از این مجموعه بزرگ حاصل خوش فکری و همکاریهای بوده که در گذشته انجام شده و بسیاری از خواسته های جوانان و ورزش کاران شهرستان را پوشش می دهد.
وی خواستار اطلاع رسانی کاملی از این مجموعه در سطح شهرستان شده و افزود: بهره برداری از این پروژه قطعا حاصل لطف و عنایت سفر مقام معظم رهبری به شهرستان بوده است.
یوسفی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات شورا و شهرداری کنگان تاکید نمودند: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری و هماهنگی لازم را در خصوص افتتاح و بهره برداری از این مجموعه عظیم بعمل آورند.

img_20161205_145909 img_20161205_145906//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن