بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37047
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 آذر 95 6:42 ب.ظ

دیدار سرپرست فدراسیون ورزش کارگری و هیات همراه از پتروشیمی جم

ثلاث- حضور سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور به همراه معاونین از شرکت پتروشیمی جم و برگزاری نشست با جمعی از مدیران این شرکت.

%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%87%db%8c

 به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور به همراه معاونین و سایر همراهان جهت بررسی برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور به منطقه عسلویه و جم وارد شدند.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری کشور و هیات همراه پس از دیدار با مدیران شرکت های آریاساسول، پازارگاد، سازمان منطقه انرژی اقتصادی پارس وارد شرکت پتروشیمی جم شدند و مورد استقبال مهندس قاسمی شهری رئیس مجتمع قرار گرفتند.

در جلسه ای که بدین منظور در دفتر مهندس قاسمی شهری برگزار شد علاوه مدیر مجتمع از شرکت پتروشیمی جم آقایان اسماعیلی(مشاور مدیرعامل)، شرافت(معاون حراست)،مولایی(رئیس HSE) و نوروزی(رئیس امور ورزش) نیز حضور داشتند.

پس از خیر مقدم مهندس قاسمی شهری به میهمانان گزارشی از وضعیت ورزش و سلامت شرکت و لزوم توجه مدیریت شرکت پتروشیمی جم به امر ورزش و سلامت ارائه کرد و از جمله اقدامات مهم در این زمینه را قرار دادن دوچرخه جهت ایاب و ذهاب کارکنان در مجتمع و برگزاری مسابقات سلامت عنوان نمود.

در ادامه جلسه  گزارشی از وضعیت تیم ها و افتخارات ورزشی و امکانات ورزشی شرکت پتروشیمی جم توسط رئیس امور ورزش شرکت ارائه شد.

در ادامه جلسه سیدامیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت بابت حمایت های ایشان از فدراسیون و ورزش کارگری در مورد شرایط برگزاری دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی  کارگران در عسلویه و جم مطالبی ارائه کرد.

 و در ادامه از زیرساخت های ورزشی در عسلویه و همچنین بحث اسکان و غذا در مورد حدود ۲۷۰۰ ورزشکار مورد بحث قرار گرفت و در ادامه از راهنمایی ها و تجارب مهندس قاسمی شهری در مورد میزبانی المپیاد آتش نشانان استفاده کرد.

پس از اتمام جلسه با گرفتن عکس یادگاری و بازدید از امکانات بهداری و همچنین سالن ورزشی HSE  این بازدید یک روزه به اتمام رسید

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن