بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37061
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 17 آذر 95 8:27 ب.ظ

افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان به دست وزیر ورزش

اختصاصی ثلاث – فرماندار شهرستان کنگان گفت: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان توسط وزیر ورزش در روز پنج شنبه افتتاح می شود.

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان در گفت وگو با ثلاث گفت:  بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان توسط وزیر ورزش در روز پنج شنبه افتتاح می شود.

یوسفی ادامه داد: این مجتمع شامل زمین فوتبال با چمن مصنوعی، سالن چند منظوره  ۱۵۰۰ نفری با تمام امکانات و استانداردهای جهانی، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت حدودا ۱۲۰ نفر با تجهیزات کامل، سالن ورزش های رزمی و استادیوم استاندارد می باشد.

وی بیان کرد: این مجموعه ورزشی با ۳۲ هزار مترمربع مساحت و سرمایه‌گذاری ۱۷۸ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

فرماندار کنگان اضافه کرد: این مجموعه بزرگترین و مجهزترین مجتمع ورزشی جنوب استان هست که به بهره برداری می رسد، محل اعتبار ساخت این مجموعه ورزشی از سفر پربرکت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به کنگان می باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه از استاندارد های جهانی برخوردار است، افزود:با افتتاح این پروژه بی نظیر در سطح استان، شهرستان کنگان در چندین رشته ورزشی ظرفیت میزبانی مسابقات ملی و حتی بین المللی را دارد.

فرماندار کنگان تصریح کرد: شهرستان کتگان بیش ازچهار هزار ورزشکار سازماندهی شده، ۲۴ هیئت ورزشی وحدود  ۱۱ تیم در لیگ استانی دارا است .

 وی در پایان گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید توجه به ورزش جوانان و فراهم آوردن زمینه های مطلوب است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن