بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37166
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آذر 95 3:09 ب.ظ

فرماندار کنگان ؛

بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان بوشهر به بهره برداری رسید / بهره برداری از کمربندی کنگان تا پایان سال

به گزارش ثلاث ؛ بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان بوشهر با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان در کنگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ثلاث ؛ بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب استان بوشهر با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان در کنگان به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع شامل سالن چند منظوره ۱۵۰۰ نفری با تمام امکانات و استانداردهای جهانی، سکوی تماشاچی، روشنایی کامل، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت حدود ۱۲۰ نفر و تجهیزات کامل، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، سالن ورزش‌های رزمی و استادیوم استاندارد است.

این مجموعه بزرگترین و مجهزترین مجتمع ورزشی جنوب استان بوشهر با ۳۲ هزار مترمربع مساحت است که با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به کنگان ساخته شده است.

ظرفیت میزبانی مسابقات ملی و حتی بین‌المللی به دلیل بودن زیرساخت‌های استاندارد در این مجموعه از مهمترین شاخص‌هایی است که می‌تواند در رشد و توسعه ورزش‌های قهرمانی در استان بوشهر موثر واقع شود.

در حاشیه مراسم حدود هزار کبوتر نامه بر بین شهرستانی به صورت نمادین به پرواز در آمد که حضور و وجود این ورزش در شهرستان کنگان را به وزیر ورزش اعلام کردند.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه مجتمع ورزشی به نام شهدا مزین شده، افزود این مجتمع با مساحت سه هکتار و به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری کنگان اهدا شده است؛ که با سرمایه گذاری اعتباری حدود ۱۷۸میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

عبدالنبی یوسفی گفت: در آبان ماه سال جاری شهرستان کنگان میزبان وزیر بهداشت و درمان بود که پروژه های توسعه اورژانس، ام آر آی و بخش ویژه نوزادان با حضور ایشان به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین با اختصاص ۶۹ میلیارد تومان به پروژه کمربندی بندر کنگان انتظار داریم این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی گفت: دهکده گردشگری کنگان در انتظار حضور سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در این حوزه است و قطعاً وجود این مجموعه ورزشی می تواند مکمل دهکده گردشگری بوده و آثار خوبی را بر جای بگذارد.

در شهرستان کنگان اهل سنت و تشیع تلاش می کنند در فضایی آرام و امن شهرستان خود را بسازند و به توسعه آن کمک نمایند.

نظرات

  1. یک دبیر says:

    اقای فرماندار عزیز ای کاش شما ومعاوناتون مخصوصا اقای خاک نزاد عزیز سایه تون از سر اموزش وپرورش کم می کردین ویا ای کاش طرحهایی که مدادین ویا انجام میدین با معلما مشورت می کردین به اون خدایی که بالا سر ماست کسی کامل نیسن مشورت کنید مشورت با چند تا ازمعلما نه فقط هم طیف خودتون با مخالفینتوت هم مشورت کنین این به رشد خودنون وامزش کمک می کنه

  2. یک دبیر says:

    ای ثلاث ترسو رسالتت انجام بده نترس شجاع باش چیز بدی ننوشتم که

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن