بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37169
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آذر 95 3:17 ب.ظ

وزیر ورزش و جوانان؛

ظرفیت بالای کنگان در میزبانی از تیم های ملی/ حرکت استاندار بوشهر باید الگویی برای سایر استان ها باشد

ثلاث – وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از مجموعه بزرگ ورزشی کنگان گفت: با وجود محدودیت‌های مختلف بودجه‌ای، کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی، عمرانی و اجرایی تبدیل شده و در آینده با تامین منابعی که ایجاد خواهد شد وضعیت به مراتب بهتر از شرایط کنونی و میزان خدمت گذاری ما به مردم گسترده تر خواهد شد.

ثلاث – زینب تجمع : وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از مجموعه بزرگ ورزشی کنگان گفت: با وجود محدودیت‌های مختلف بودجه‌ای، کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی، عمرانی و اجرایی تبدیل شده و در آینده با تامین منابعی که ایجاد خواهد شد وضعیت به مراتب بهتر از شرایط کنونی و میزان خدمت گذاری ما به مردم گسترده تر خواهد شد.

salasnews-vazir-varzesh-kangan-52

مسعود سلطانی‌فر افزود: احداث زمین های ورزشی کوچک در نقاط مختلف با رویکرد عدالت جویانه که با مدیریت استاندار و همکاری همه دستگاه های اجرایی انجام می شود، ابتکار بسیار خوب و موثری است و این گونه اقدامات باید به عنوان یک الگو در سایر استان ها معرفی شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سفر یک روزه خود به استان بوشهر عنوان کرد: راه اندازی ۲۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و ۲۳۰ زمین والیبال برای استان بوشهر فرصتی خوب و غنیمت است که با رویکرد ایجاد عدالت توزیع عادلانه منابع و امکانات در سطح استان شده است.

salasnews-vazir-varzesh-kangan-48

وی ادامه داد: تاثیرات این گونه اقدامات هم در زمینه گسترش ورزش همگانی و هم در زمینه سالم سازی جامعه و مبارز با ناهنجاری های اجتماعی و ایجاد اوقات فراغت برای جوانان در سال های آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به وجود این مجتمع بزرگ ورزشی در منطقه گفت: علاوه بر استان بوشهر، شهرستان کنگان نیز این ظرفیت را دارد که میزبان اردوهای تیم ملی و محلی برای برگزاری مسابقات بین المللی باشد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن