بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37172
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آذر 95 3:25 ب.ظ

استاندار بوشهر ؛

کنگان میزبان سه پروژه بزرگ/ آغاز عملیات احداث زمین های والیبال در سراسر استان بوشهر

ثلاث – استاندار بوشهر : امسال کنگان شاهد کلنگ زنی و افتتاح سه پروژه بزرگ از جمله افتتاح پروژه های درمانی و بیمارستان امام خمینی ، احداث دهکده ی گردشگری و افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی بود که در پایان سال پروژه کمربندی این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

ثلاث – زینب تجمع:  استاندار بوشهر نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان کنگان مورد عنایت مقام معظم رهبری و حمایت مسئولین قرار گرفته است، بیان داشت: امسال کنگان شاهد کلنگ زنی و افتتاح سه پروژه بزرگ از جمله افتتاح پروژه های درمانی و بیمارستان امام خمینی ، احداث دهکده ی گردشگری و افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی بود که در پایان سال پروژه کمربندی این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

مصطفی سالاری ادامه داد:  در این راستا زمین‌های چمن مینی‌فوتبال در همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت در استان بوشهر اجرایی شده است و از امروز عملیات احداث زمین های والیبال نیز آغاز می شود.

مصطفی سالاری با بیان اینکه کنگان و عسلویه در وضعیت نسبتا مطلوبی از لحاظ سرانه ورزشی قرار دارند؛ گفت: سالن ها به صورت عادلانه بین شهر و روستاها توزیع شده که امیدواریم زمینه تفریحات سالم برای جوانان را افزایش داده باشیم.

 

نظرات

  1. شهروند says:

    جناب استاندار.بفرمایید پیمانکاراش چه کسایی هستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن