بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37174
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آذر 95 4:00 ب.ظ

مدیرکل ورزش و جوانان؛

افزایش سرانه ورزشی شهرستان کنگان/ افتتاح مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال

به گزارش ثلاث ؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان بوشهر در شهرستان کنگان گفت: خوشبختانه نگاه مثبت استان و شخص استاندار در حوزه ورزش اتفاقات ورزشی خوبی را برای استان رقم زد. احمد بهروزیان فر گفت: مجموعه ورزشی کنگان نیز در همین راستا در […]

به گزارش ثلاث ؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان بوشهر در شهرستان کنگان گفت: خوشبختانه نگاه مثبت استان و شخص استاندار در حوزه ورزش اتفاقات ورزشی خوبی را برای استان رقم زد.

احمد بهروزیان فر گفت: مجموعه ورزشی کنگان نیز در همین راستا در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و مشتمل بر چمن مصنوعی، خوابگاه ۱۲۰ نفره مخصوص ورزشکاران، سالن ورزشی سقف کوتاه جهت ورزش های رزمی و سالن ورزشی چند منظوره احداث شد.

وی افزود: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ایجاد شده است و به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب استان بوشهر به شمار می رود.

وی گفت: با این اتفاق سرانه ورزشی شهرستان کنگان از ۰٫۵۱ به ۰٫۶۹ افزایش یافت و امیدواریم در بحث پیشرفت ورزش شهرستان کنگان نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

بهروزیان فر افزود: شایان ذکر است که زمین ورزشی این مجموعه توسط شورا و شهرداری بندر کنگان اهدا شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن